بدون مدرک زبان در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه اقامت کانادا بگیر!!!

کد خبر: 1288139

 

در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۴، اداره مهاجرت کانادا خبر خوبی اعلام کرد و قانون ورک پرمیت ایرانیان را برای یک سال دیگر تمدید کرد، به این معنی که ”  تا ۲۸  فوریه ۲۰۲۵ امکان دریافت ورک پرمیت  سه‌ساله کانادا برای ایرانیانی که ویزای توریستی کانادا  و یا در این مدت امکان  حضور در خاک کانادا را دارند، فراهم می باشد .خبر به‌اندازه همین یک جمله کوتاه و خوشحال‌کننده است. به‌ویژه برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند؛ اما از طریق تحصیلی و یا سایر روش‌های مهاجرتی نمی‌توانند وارد کانادا شوند و یا می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن وارد خاک کانادا بشوند.

 

این سیاست به ایرانیان جویای مهاجرت اجازه می‌دهد تا با داشتن ویزای توریستی معتبر و با حضور در خاک کانادا تا پایان این تاریخ بتوانند درخواست مجوز کار یا اپن ورک پرمیت سه ساله را ارائه دهند. این قانون حمایت های دیگری هم از ایرانیان داشته است؛ برای مثال، افرادی که درخاک کانادا حضور دارند و دارای ویزای تحصیلی یا کاری کانادا هستند، می‌توانند با درخواست تمدید رایگان، به تحصیل و کار خود ادامه دهند. همچنین شهروندان ایرانی که دارای اقامت دائم یا شهروندی کانادا می‌باشند یا در پروسۀ آن هستند و در حال حاضر در ایران حضور دارند، می‌توانند به صورت رایگان برای درخواست گذرنامه کانادایی یکساله و مدارک اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

در ادامه به توضیح شرایط لازم، مراحل و مزایای این قانون پرداخته خواهد شد.

  • شرایط لازم

برای تبدیل ویزای توریستی به اپن ورک پرمیت ایرانیان در کانادا، برخی از شرایط ضروری و الزامی می‌باشد که به طور کلی شامل این موارد هستند:

داشتن ویزای توریستی معتبر: برای انجام این فرآیند، ابتدا باید دارای ویزای توریستی معتبر برای ورود به خاک کانادا باشید.

اقدام در بازه زمانی اعلام شده: متقاضیان می‌بایست در بازه زمانی اعلام شده (تا تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۵) درخواست تبدیل ویزای توریستی به اپن ورک پرمیت را بدهند.

حضور در خاک کانادا: طبق این قانون، تمام متقاضیان این نوع تبدیل ویزا می‌بایست در زمان اقدام و تا دریافت نتیجه داخل خاک کانادا حضور داشته باشند.

همچنین می‌توانید از خدمات مشاوران مهاجرتی موسسه ایران کانادا با مدیریت خانم عزیزی برای دریافت مشاوره و راهنمایی در مورد اپن ورک پرمیت کانادا استفاده کنید.

مهم‌ترین نکته این است که پیش از اقدام به درخواست اپن ورک پرمیت، به دقت شرایط و مقررات مربوطه را بررسی کنید و از انطباق مدارک و اطلاعات خود با این شرایط اطمینان حاصل کنید. در  نظر داشته باشید مهم‌ترین عامل در دریافت این پرمیت، حضور در خاک کانادا در کل مدت پروسه پرونده از سوی اداره مهاجرت است. اگر به هر دلیلی در مدت پروسه پرونده مجبور به ترک خاک کانادا شدید ممکن است درخواست شما رد شود. اما نگران نباشید با حضور مجدد در خاک کانادا قبل از تاریخ اعلام شده امکان مجدد درخواست و پذیرفته شدن آن می‌باشد .

بعد از دریافت اپن ورک پرمیت در کانادا، مرحله بعدی که برای ایرانیان مهاجر به این کشور بسیار اهمیت دارد، مسأله اقامت در آنجاست. اقامت بعد از ورک پرمیت یکی از عوامل مهم در ادامه زندگی و کار در کانادا است که نیاز به بررسی دقیق و رعایت شرایط مشخص است. دریافت ورک پرمیت می‌تواند درگاهی برای ایجاد امکانات بیشتر در کانادا باشد، اما برای حفظ اقامت بعد از ورک پرمیت، باید به انواع و شرایط مختلف اقامت در کانادا توجه کرد. در ادامه، به برخی از این شرایط و راه‌های حفظ اقامت پس از دریافت اپن ورک پرمیت پرداخته خواهد شد.

ورک پرمیت کانادا

اقامت دائم (Permanent Residence )   

 دریافت اقامت دائم (Permanent Residence) در خاک کانادا امکانات زیادی را برای متقاضی و خانواده وی فراهم می‌کند. در نظر داشته باشید با دریافت ویزای کار سه ساله‌ی ایرانیان به خودی خود به اقامت دائم کانادا دسترسی پیدا نمی‌کنید و می‌بایست هر فردی بر اساس شرایط خاص خود مسیر اقامتی مناسبی را پیش بگیرد تا به اقامت دائم کانادا برسد. این تصور که با داشتن اپن ورک پرمیت و ورود به خاک کانادا اقامت دائم را به دست آورده‌اید، اشتباه است! البته افرادی که جویای اقامت کانادا می‌باشند از طریق این قانون امکان ورود سریع به خاک و اجازۀ کار را بدون داشتن مدرک زبان الزامی، به دست می‌آورند و با توجه به شرایط اختصاصی هر فرد و به دست آوردن امتیازات لازم و یا از مسیرهای اقامتی موجود منطبق بر شرایط هر فرد، امکان دریافت اقامت دائم برای آن‌ها فراهم می‌شود .

برنامه‌های مهاجرتی مختلفی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا اقامت دائم در کانادا را بدست آورید. چند نمونه از این برنامه‌ها:

برنامه اکسپرس اینتری (Express Entry)، برنامه پناهندگی (Refugee Program)، برنامه مهاجرت کاری (Skilled Worker Program) ، استارت آپ کانادا، کارآفرینی و غیره می‌باشند.

جمع بندی: افرادی که امکان دریافت ویزای توریستی و سپس امکان حضور در خاک  کانادا و تبدیل ویزای توریستی به کاری را دارند امتیازاتی را مانند امکان کار کردن در کانادا، امکان تحصیل رایگان برای فرزندانشان، امکان دریافت کار برای همسرشان، امکان استفاده از سیستم بهداشت کانادا، امکان اضافه کردن امتیازشان در مسیر های اقامتی، امکان ورود سریع تر به خاک کانادا با کمترین هزینه و... برای خود و خانواده شان  فراهم می‌کنند.

 

سوالات متداول درباره پالیسی ورک پرمیت کانادا برای ایرانیان

۱.صدور ورک پرمیت چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمان صدور ورک پرمیت برای هر فرد متفاوت است، اما معمولاً بین ۲ هفته تا ۳ ماه زمان می‌برد.

۲.آیا امکان کار کردن قبل از دریافت ورک پرمیت وجود دارد؟

اگر فقط ویزای توریستی دارید، نمی‌توانید قبل از دریافت نامه اجازه کار، کار کنید و باید منتظر بمانید. البته بعد از دریافت ایمیل صدور ورک پرمیت، مجاز به کار کردن می‌باشید و نیازی نیست که منتظر رسیدن نامۀ کاغذی ورک پرمیت بمانید.

۳.آیا ارائه مدرک زبان برای گرفتن ورک پرمیت، مورد نیاز است؟

برای دریافت اپن ورک پرمیت، نیاز به مدرک زبان ندارید.

۴.آیا امکان دریافت پرمیت بیشتر از انقضای پاسپورت وجود دارد؟

مدت اعتبار ورک پرمیت ربطی به مدت زمان پاسپورت شما ندارد و سه ساله صادر می‌شود اما اگر نیاز به برچسب ورک در پاسپورت خود داشته باشید طبق اعتبار پاسپورت شما صادر می‌شود.

۵.آیا برای گرفتن ورک پرمیت لازم هست که حتما در خاک کانادا حضور داشته باشیم؟

بله، برای گرفتن ورک پرمیت حتماً باید در داخل کانادا حضور داشته باشید.

۶.آیا امکان ترک کانادا بعد از سابمیت پرونده وجود دارد؟

بعد از ارسال پرونده، نمی‌توانید کانادا را ترک کنید و حضور در آن‌جا تا دریافت نامه هولوگرام‌‌دار ورک الزامی‌ست.

۷.آیا برای گرفتن ورک پرمیت نیاز به تست پزشکی یا مدیکال وجود دارد؟

برای بعضی از مشاغل از جمله مشاغل حوزۀ بهداشت ممکن است نیاز به مدیکال باشد، اما برای بیشتر موارد این نیاز وجود ندارد.

۸.ایا می‌شود ورک پرمیت را به اقامت دائم تبدیل کرد؟ 

امکان تبدیل ورک پرمیت به اقامت دائم وجود دارد، اما به شرایط شخصی و عوامل مختلف بستگی دارد.

۹.آیا برای گرفتن اقامت دائم، مجدد باید از طریق سیستم اکسپرس اینتری ارزیابی شویم؟ 

بله، برای گرفتن اقامت دائم نیاز به وارد شدن به سیستم اکسپرس اینتری دارید و باید از ابتدای دریافت ورک پرمیت برنامه‌ریزی داشته باشید.

۱۰.آیا می‌شود اپن ورک پرمیت ایرانیان را به گزینه‌های استارتاپ یا ورک پرمیت بیزنس تبدیل کرد؟ 

بله، می‌توانید ورک پرمیت را به گزینه‌های مختلفی مانند استارتاپ یا ورک پرمیت بیزنس تبدیل کنید، اما برای انجام این کار نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارید.

۱۱.آیا می‌شود با ورک پرمیت در کانادا درس خواند؟

بله، می‌توانید با ورک پرمیت در کانادا درس بخوانید و نیاز به استادی پرمیت ندارید، اما افزایش امتیاز اکسپرس اینتری به شما کمک خواهد کرد.

ورک پرمیت

با شرکت مهاجرتی ایران کانادا با مدیریت خانم گل نسا عزیزی رویای مهاجرت به کشور مورد نظرتان را به واقعیت تبدیل کنید. ما به عنوان یکی از پیشروهای صنعت مهاجرت به کانادا، خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهیم تا شما را در هر مرحله از فرآیند مهاجرت همراهی کنیم. خدمات ما شامل موارد  زیر می‌باشد:

۱.مشاوره تخصصی:  تیم ما از مشاوران مهاجرتی با تجربه تشکیل شده است که به شما راهنمایی می‌کنند تا بهترین مسیر مهاجرت برای شما را انتخاب کنید. این شامل انتخاب کشور مورد نظر، انتخاب برنامه مهاجرتی و دریافت ویزا مورد نیاز می‌شود. در واقع مسیر اقامتی شما در ابتدا ترسیم می‌شود و در کل مسیر بر اساس برنامه و به درستی قدم بر می‌دارید.

۲.ثبت نام و پیگیری: ما به شما کمک می‌کنیم تا اسناد و مدارک لازم را جمع‌آوری کنید و فرآیند ثبت نام و درخواست ویزاها را آسان کنید. همچنین، در تمام مراحل این فرآیند، پیگیری دقیق از سوی تیم ما صورت می‌گیرد تا شما از روند مهاجرت خود مطلع باشید.

۳.مدیریت و پشتیبانی: پس از دریافت ویزا، ما با شما در تمام مراحل زندگی در کشور مورد نظرتان همراه خواهیم بود و پشتیبانی لازم را ارائه خواهیم داد. این شامل مسائل مربوط به اقامت، کار و زندگی روزمره در کشور مقصد می‌شود.

۴.خدمات متنوع: علاوه بر خدمات اصلی مهاجرت، ما امکاناتی مانند خدمات آموزش زبان، تدوین رزومه و کمک برای مصاحبه‌های شغلی  تحصیلی را نیز ارائه می‌دهیم. این خدمات به شما کمک می‌کنند تا در کشور مورد نظرتان بهترین فرصت‌های شغلی و زندگی را داشته باشید.

شرکت مهاجرتی ایران کانادا با مدیریت سرکار خانم گل نسا عزیزی با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت، در زمینه تمدید ورک پرمیت کانادا خدمات گسترده‌ای نیز ارائه می‌دهد از ارائه مشاوره تخصصی درباره فرآیند تمدید ورک پرمیت، شرایط مورد نیاز، مدارک لازم و مراحل مختلف فرآیند گرفته تا آماده‌سازی مدارک، ارسال پرونده و همچنین پیگیری مداوم و دقیق از وضعیت پرونده تمدید ورک پرمیت در اداره مهاجرت و نهادهای مربوطه از جمله خدمات این موسسه مهاجرتی است.

شرکت ایران کانادا پس از دریافت ورک پرمیت برای متقاضیان در ادامه مسیر به سمت اقامت کانادا در کنار شما خواهد ماند و برای رسیدن به PR  کانادا با توجه به شرایط هر فرد کمک خواهد کرد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها