یارانه معیشتی | یارانه معیشتی مددجویان

فوری / واریزی شبانه به حساب یارانه معیشتی بگیران | حساب مستمری یارانه معیشتی این خانوارها ۳ میلیون‌ تومان شارژ شد

کد خبر: 1290490

مستمری مشمولان کمیته امداد خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بیستم اردیبهشت واریز شد. مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده است.

فوری / واریزی شبانه به حساب یارانه معیشتی بگیران | حساب مستمری یارانه معیشتی این خانوارها ۳ میلیون‌ تومان شارژ شد

 حساب مستمری بگیران کمیته امداد خمینی (ره) و و سازمان بهزیستی شارژ شد.

 مستمری مشمولان کمیته امداد خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بیستم اردیبهشت واریز شد. مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده است.

براین اساس خانوارهای یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

زمانبندی پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی

طبق جدول زمانبندی پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه، واریز مستمری در تاریخ‌های ۲۰، ۲۳، ۲۷ و ۳۰ اردیبهشت ماه انجام می‌شود. برای اطلاع دقیق از تاریخ واریز مستمری خود، می‌توانید به سامانه الکترونیکی خدمات بهزیستی به نشانی https://www.behzisti.ir/ مراجعه کنید.

خدمات حمایتی کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد نیز پیش از این گفته بود بر حسب نیاز و مشکلات نیازمندان، اکنون ۲ میلیون و ۳۴۹ هزار خانوار با جمعیت چهار میلیون و ۹۷۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

حسین خدرویسی افزود: تلاش شده است علاوه بر خدمات اورژانسی و اجتماعی و رفع نیازها، به سمت خدمت برای خروج از چرخه فقر و توانمندسازی حرکت کنیم. در این راستا، کمیته امداد در حوزه‌ها و معاونت‌های مختلف برنامه جامعی برای توانمندسازی مددجویان طراحی کرده است و تلاش شده متناسب با شرایط خانواده‌ها و در نظر گرفتن نیازها، توانمندی و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل هر خانواده برنامه توانمندسازی خاص خانواده تامین شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه مددجویان این نهاد امدادی شامل دو دسته هستند، تاکید کرد: افرادی هستند که صرفا نیازمند خدمات حمایتی هستند که شامل بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر و سالمندان با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ نفر، است.

وی ادامه داد: این دسته از مددجویان مستعد شغل نیستند و صرفا حمایتی هستند و دسته دیگر مددجویان افرادی هستند که مستعد شغل‌اند که متناسب با ظرفیت و استعدادهایشان برای این دسته از مددجویان برنامه توانمندسازی، اشتغال و سایر مهارت ها و مشاوره شغلی، فرهنگی، آموزشی و حقوقی و... اجرا می‌شود./اقتصادآنلاین

فوری/تاریخ نهایی واریز مستمری مددجویان بهزیستی امروز ۲۱ اردیبهشت/شنبه ۲۲ اردیبهشت مستمری واریز می‌شود؟

زمان واریز مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه در اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

 امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ است و، چون روز تعطیلی است مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی فردا به احتمال زیاد  پرداخت می‌شود.

سازمان بهزیستی کشور یک نهاد دولتی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که خدماتی را به افراد نیازمند جامعه ارائه می‌دهد. بنیانگذاران این نهاد محمدعلی فیاض‌بخش و سید محمدباقر حسینی لواسانی می‌باشند.  

زمان واریز مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه در اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

براساس جدول زمانبندی پرداخ اردیبهشت ت مستمری ها، مددجویان بهزیستی در تاریخ بیستم هر ماه مستمری خود را دریافت می‌کنند که این ماه هم همچون فروردین تاخیر در واریزی وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

براین اساس خانوار‌های یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

تعداد مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

خبر خوش برای مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی

سیدمرتضی بختیاری، در حاشیه بازدید از یک طرح اشتغال مددجویی در سبزوار به خبرنگاران اظهار کرد:‌ کمیته امداد، ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات را با کمک دولت و مجلس شورای اسلامی پیش خواهد برد و در این مسیر انتظار داریم که استانداران نیز از تسهیلات در اختیار خود به منظور اشتغالزایی برای مددجویان به یاری ما بشتابند.

وی افزود:‌ علاوه بر مددجویانی که قانون مکلف کرده است برای آنها تسهیلاتی اختصاص یافته و دوره‌های آموزش مهارتی را فرا بگیرند، کمیته امداد به افراد دهک اول تا پنجم، که نیازمند تسهیلات هستند، نیز کمک خواهد کرد.

همچنین نماینده ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی و رییس کمیته اشتغال مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: مجلس امسال ۱۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال‌های خُرد اختصاص داده است که ۳۰ همت آن سهم کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و ۲۰ همت نیز نصیب بهزیستی خواهد شد.

علی اصغر عنابستانی افزود:‌ بقیه این رقم هم در اختیار صندوق‌های اشتغال استانداری‌ها قرار می‌گیرد که امید است طراحی خوبی برای هزینه کرد این میزان تسهیلات صورت گیرد تا شاهد رونق اشتغال پایدار در میان اقشار نیازمند کشور باشیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جریان سفر خود به سبزوار از یک واحد تولید قطعات موتورسیلکت، که با استفاده از تسهیلات کمیته امداد راه اندازی شده است،‌ دیدن کرده و با مجریان این طرح به گفت و گو پرداخت.

این واحد تولیدی برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال کرده است که به گفته مدیر آن در صورت حمایت و توسعه، می تواند این رقم را تا ۱۰۰ نفر افزایش دهد.

۲۳ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در شهرستان سبزوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد که در راستای جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی، از این پس پیامک‌های این صندوق با سرشماره مشخص و با عبارت SQEV ارسال می‌شود.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، علی عاشوری افزود: با توجه به احتمال سوء استفاده برخی از سودجویان از پیامک‌های ارسالی به مشتریان، اقدام به ماسک کردن سرشماره پیامکی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت شد.

وی ادامه داد: مشتریان توجه داشته باشند که از این پس تمامی پیامک‌هایی که از غیر از این سرشماره برایشان ارسال می شود، مربوط به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت نیست.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خاطرنشان کرد: این اقدام علاوه بر جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، منجر به کوتاه شدن حجم پیامک‌ها و همچنین صرفه جویی در هزینه‌های ارسال پیامک نیز شده است

هنگامی که پیام کوتاه با استفاده از سرویس ماسک Mask پیام کوتاه ارسال می‌شود؛ به جای سرشماره ارسال کننده پیام، نام مخاطب درج می‌شود. درج نام مخاطب به جای سرشماره ارسال پیامک انبوه باعث ترغیب مخاطب به بازکردن پیام و مطالعه متن پیام می‌شود.

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا پیش از این در گفت و گو با ایرنا، میزان کلاهبرداری‌های اینترنتی را حدود ۳۷ درصد اعلام کرده و گفته بود: سازمان‌ها حتما باید با سرشماره مشخصی که از قبل به مردم ابلاغ می‌شود برای ارسال پیامک اقدام کنند.

وی تاکید کرد: بارها در رسانه‌ها تاکید کردیم که سازمان‌ها حتما باید با سرشماره مشخصی که از قبل به مردم ابلاغ می‌شود به ارسال پیامک مبادرت کنند همچنین پیش از ارائه خدمت هم در حوزه رسانه‌های عمومی و جراید سرشماره‌های پیامک‌هالی ارسالی اطلاع رسانی شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها