نحوه ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود | با افتتاح حساب 10 میلیونی بدون ضامن وام بگیرید + مبلغ اقساط

کد خبر: 1290507

افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک دی هستند باید حداقل میزان 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند.

نحوه ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود | با افتتاح حساب 10 میلیونی بدون ضامن وام بگیرید + مبلغ اقساط

بانک دی به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «باران» را تدارک دیده است. این وام 300 میلیون تومانی به اشخاصی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک دی هستند باید حداقل میزان 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. این طرح قرض الحسنه بوده و هیچ سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. بانک تنها به منظور پوشش هزینه‌های جاری کارمزد چهار درصدی برای این طرح تسهیلاتی در نظر گرفته است.

ضمانت اصلی برای دریافت تسهیلات مذکور این است که متقاضی ضامن رسمی داشته باشد. بعد از واریز این تسهیلات برای متقاضی، حداقل تا شش ماه و حداکثر 60 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن وجود دارد.

افراد به منظور دریافت این نوع تسهیلات با در نظر گرفتن شرایط مذکور ملزم به پرداخت ماهیانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط هستند. کل سود این وام به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده است.

آغاز به کار بانک دی به چه زمانی بازمی‌گردد و چه خدماتی ارائه می‌‌دهد؟

یکی از بانک‌های خصوصی ایرانی، بانک دی است که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.با بالغ بر 91 شعبه و هزار و 200 کارمند به مشتریان در نقاط مختلف کشور خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه به دلیل ارائه انواع خدمات نوین بانکی، انواع سپرده گذاری و سرمایه گذاری و ارائه کارت‌های الکترونیکی متنوع توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها