وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی

وام فوری اربعین برای تمام یارانه بگیران | ضرب الاجل ثبت نام وام فوری بدون ضامن فقط در یکساعت برای این افراد تا این تاریخ

کد خبر: 1303689

اگرچه هنوز پرداخت تسهیلات به صورت رسمی اعلام نشده است، اما زائران سرپرست خانوار که دریافت کننده یارانه هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه حج و زیارت درخواست وام فوری اربعین را ثبت کنند.

وام فوری اربعین برای تمام یارانه بگیران | ضرب الاجل ثبت نام وام فوری بدون ضامن فقط در یکساعت برای این افراد تا این تاریخ

 هر چند هنوز به صورت رسمی پرداخت وام فوری اعلام نشده، اما زائران سرپرست خانوار که دریافت کننده یارانه هستند، می‌توانند با مراجعه به در سامانه حج و زیارت درخواست تسهیلات اربعین را ثبت کنند.

به تازگی وزیر اقتصاد اعلام کرده است که زائران سرپرست خانواری که یارانه دریافت می‌کنند، می‌توانند تسهیلات مربوط به سفر ایام اربعین دریافت کنند. این تسهیلات در سال گذشته تا سقف پنج میلیون تومان مشخص شد و برای حضور زمینی زائران اربعین از سوی بانک‌های زیرمجموعه این وزارتخانه پیش بینی شد.

اگر طبق روال سال گذشته این تسهیلات پرداخت شود، متقاضیان زائر سرپرست خانوار به منظور دریافت و ثبت نام وام اربعین، می‌توانند نسبت به درخواست تسهیلات در سامانه حج و زیارت (سماح) به نشانی samah.haj.ir اقدام نمایند. در صورتی که متقاضیان از مرز‌های زمینی خارج شوند، مبلغ این تسهیلات به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها به حساب یارانه آن‌ها واریز شده و با اقساط یکساله از یارانه آن‌ها کسر می‌شود.

ثبت نام وام فوری در مردادماه

سال گذشته، میزان این تسهیلات برای سرپرست خانوار سه میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او چهار میلیون تومان و سرپرست خانوار و دو نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او پنج میلیون تومان بود، اما برای اربعین امسال هنوز اطلاعاتی از میزان مبلغ تسهیلات به صورت رسمی اعلام نشده است.

با این حال، برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که برای دریافت وام اربعین، ابتدا باید در سامانه سماح ثبت نام کرده و سپس به صورت اینترنتی یا با مراجعه حضوری به شعب بانک ملی درخواست وام کنید.

مبغ جدید وام فوری دولت

گفتنی است؛ تا امروز خبر مبنی بر اعطای وام و تسهیلات بانکی از سوی بانک‌های عامل به زائران اربعین اعلام نشده و بر اساس تجربیات سال گذشته، به احتمال زیاد با نزدیک شدن به ایام اربعین اطلاع رسانی می‌شود. 

متقاضیانی که تمایل دارند از بانک‌ها وام فوری دریافت کنند باید ضامن مورد اعتماد، مدارک ملکی و یا ایجاد یک گردش حساب معتبر را در دستور کار قرار دهند. افراد متقاضی می‌توانند با سپرده‌گذاری، مبلغ بیشتری را به عنوان وام دریافت دارند. این نوع وام‌ها می‌توانند شامل وام‌های خرید، ازدواج، مسکن، قرض‌الحسنه و غیره باشند، با این تفاوت که بانک‌ها آن‌ها را سریع‌تر پرداخت کرده و معمولاً دوره بازپرداخت آن‌ها کوتاه‌تر است.

روش دومی که در نظر گرفته می‌شود، خرید وام فوری است. بسیاری از مشتریان بانک‌ها با وجود داشتن اعتبار بالا و گردش حساب مناسب تمایلی به دریافت وام ندارند. این گروه برای دست یابی به سود بیشتر وام خود را به متقاضیان دیگر می‌فروشند. البته این روش خطرهای بسیاری مانند کلاهبرداری، دورزدن مشتری و ... را دارد که متقاضیان باید به آن توجه کنند.

به طور کلی میزان و مبلغ وام فوری در بانک‌های دولتی و خصوصی رقم چندان بالایی نیست و این مبلغ می‌تواند بیشتر نیازهای کوچک و فوری افراد را تامین کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد