وام مسکن | وام مسکن جدید | ثبت نام وام مسکن | وام مسکن زوجین

ثبت نام وام مسکن با شرایط جدید برای مستاجران از امشب | بدون معطلی و ضامن وام مسکن بگیر

کد خبر: 1302763

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن اظهار کرد: با توجه به ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور، دولت چهاردهم بستر لازم را برای تسریع وام مسکن مهیا سازد.

ثبت نام وام مسکن با شرایط جدید برای مستاجران از امشب | بدون معطلی و ضامن وام مسکن بگیر

وام مسکن در شهرهای کوچک و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، یکی از پروژه‌های اصلی نهضت ملی مسکن است که نقش موثری در ارائه خانه به اقشار و کم درآمد جامعه داشته است. بنابراین، ادامه دادن به این سیاست ضروری است تا متقاضیان بتوانند به خوبی خانه دار شوند.

از سوی دیگر ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی و تدریجی خود می تواند زمینه را برای تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این مناطق فراهم کند تا پروژه‌های که‌ در اختیار بنیاد مسکن است به سرعت ساخته شود.

وام مسکن

تامین اراضی لازم و همچنین مردمی سازی یکی دیگر از راهکارهای است که می تواند پروژه‌های مسکونی را با سرعت بیشتری به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن برساند.

 آخرین وضعیت پروژه‌های وام مسکن

در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن ملی در قالب مسکن شهری حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه  تاکنون بیش  ۸۲۰ هزار واحد مسکونی به راه اندازی رسیده است گفت: از این تعداد، ۵۶,۹۸۶ واحد پروژه‌هایی هستند که ما به عنوان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آن مشارکت داشته‌ایم.  

وی ادامه داد: زحمات بسیاری در راستای اجرای این پروژه‌ها انجام شده است، که با برگزاری مراسم بهره‌برداری از آخرین پروژه با کیفیت در همدان، تلاش‌های ما به نتیجه رسیده است.

وی  با اشاره به اینکه  در حال حاضر، ۴۹۲,۰۰۰ واحد مسکونی در شهر‌ها در دست اجرا قرار دارد و ما در مسیر روستایی از سال ۸۴ تا کنون، ۳ میلیون واحد را بازسازی و بازسازی کرده‌ایم گفت: با افتخار اعلام می‌کنم که حوادث در روستا‌های ما به حدود ۵۴ درصد کاهش یافته است، و هیچ واحدی از این پروژه‌ها هیچ حادثه‌ای نداشته است.

وی درباره آخرین وضعیت روستایی، سهرابی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی با حمایت جدی خود، اعلام کرد که ۳۵۰ میلیون تومان برای پروژه‌های مسکن روستایی ابلاغ شده است، که در کمتر از هفت ماه، ۲۹۰ میلیارد تومان از آن به بانک‌ها ارائه شده و ۱۸۰ هزار قرارداد بسته شده است.

سهرابی با بیان اینکه همزمان با نرخ تورم در کشور پیشنهاد افزایش میزان تسهیلات را داده ایم گفت: اما باید در این بخش بانک ها همکاری لازم را برای پرداخت تسهیلات را داشته باشند تا زمینه برای تقویت و تولید پروژه‌های مسکنی فراهم شود.

وام مسکن جدید برای مردم

وی اظهار کرد: دولت چهاردهم هم باید برای افزایش تولید مسکن به ویژه در شهرهای کوچک و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر اقدامات لازم را انجام دهد تا متقاضیان که در سال های اخیر آورده لازم را پرداخت کرده اند بتوانند  هرچه سریعتر خانه دار شوند.

مدیرعامل صندوق ملی مسکن در ادامه اظهار کرد:امروز بخش اول مربوط به استجازه مقام معظم رهبری منابع 10 هزار و 195 میلیارد ریال دریافت شده است. حدود 100 هزار میلیارد تومان مبلغ کل مربوط به تهاتر است که بستگی دارد بانک مرکزی آنرا چگونه به صندوق پرداخت خواهد کرد.

اسماعیلی در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه جریمه مالیاتی بانک های متخلف در پرداخت تسهیلات چه میزان است، اظهار کرد: مباحث مربوط به تامین بخشی از منابع مالی صندوق از محل مالیات ها در دو مسیر کلی دیده شده است. یکی از محل وصول مالیات ها که در قانون بودجه سال گذشته باید 17 همت به صندوق واریز می شد. طبق آخرین گزارش سازمان امور مالیاتی 16500 میلیارد تومان از این محل وصول شده و دریافتی صندوق ملی مسکن 8000 میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: در مسبر دوم یعنی جریمه استنکاف بانکها نیز امروز به حدود 250 همت رسیده که تاکنون با وجود صدور برگه های تشخیص، منابعی از این محل دریافت نکرده‌ایم.

وی همچنین از پیشنهاد افزایش وام نهضت ملی مسکن به 700 میلیون تومان خبر داد و افزود: رقم افزایش احتمالی وام نهضت ملی مسکن بستگی به تصویب شورای عالی مسکن دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد