عملیات یمنی‌ها علیه ۳ کشتی در دریای سرخ و عرب

کد خبر: 1295305

نیروهای مسلح یمن طی بیانیه‌ای از اجرای سه عملیات نظامی در دریای سرخ و عرب خبر داد که طی آن سه کشتی عازم به سوی فلسطین اشغالی هدف قرار گرفتند، خبر داد.

عملیات یمنی‌ها علیه ۳ کشتی در دریای سرخ و عرب

نیروهای مسلح یمن طی بیانیه‌ای از اجرای سه عملیات نظامی در دریای سرخ و عرب خبر داد که طی آن سه کشتی عازم به سوی فلسطین اشغالی هدف قرار گرفتند، خبر داد.

طبق این بیانیه این کشتی‌ها امروز هدف حملات یمنی‌ها قرار گرفته‌اند و اسامی آنها عبارتند از کشتی Roza، کشتی Vantage Dream و کشتی آمریکایی Maersk Seletar.

جزئیات عملیات‌ ترکیبی مهم امروز ارتش یمن در دریای سرخ و مکران

یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن گزارشی را از مرحله چهارم عملیات این نیروها در حمایت از فلسطین ضد حامیان رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام دو عملیات نظامی نیروی دریایی و یگان موشکی و پهپادی ارتش یمن ضد دو کشتی عازم بنادر اشغالی در دریای سرخ و یک عملیات موشکی و پهپادی دیگر ضد یک کشتی آمریکایی در دریای مکران خبر داد.

پایگاه خبری المسیره چهارشنبه شب گزارش داد که یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در مواضعی از حمله موفقیت آمیز نیروهای مسلح یمن به سه کشتی خبر داد.

یحیی سریع در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی ضد آوارگان رفح در نوار غزه و در چارچوب گسترش عملیات نظامی در مرحله چهارم تشدید تنش و در پاسخ به تجاوز آمریکا و انگلیس به کشور یمن، نیروی دریایی، موشکی و یگان پهپادی ارتش یمن سه عملیات نظامی در دریای سرخ و دریای مکران انجام دادند که به شرح زیر است:

«در دو عملیات در دریای سرخ، دو کشتی به اسم‌های « Roza» و « Vantage Dream» به علت نقض ممنوعیت تردد به سوی بنادر فلسطین اشغالی، آماج حملات موشکی و پهپادی قرار گرفتند.»

«در سومین عملیات، ناو آمریکایی « Maersk Seletar» آماج حمله پهپادی و موشکی ارتش دریایی یمن در شرق دریای مکران قرار گرفت.»

سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن همچنان به عملیات نظامی خود در راستای یاری ملت فلسطین تا توقف تجاوزات و پایان محاصره ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهند داد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها