افزایش عصرگاهی قیمت سکه | قیمت سکه ۳۰۰ هزار تومان بالا رفت | قیمت سکه به 34 میلیون نزدیک شد

کد خبر: 1277403

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه‌شنبه، هشتم اسفند) در بازار طلای تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز دیروز به ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

افزایش عصرگاهی قیمت سکه  | قیمت سکه ۳۰۰ هزار تومان بالا رفت | قیمت سکه به 34 میلیون نزدیک شد

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه‌شنبه، هشتم اسفند) در بازار طلای تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز دیروز به ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روزکاری گذشته (دوشنبه، هفتم اسفند) ۳۳ میلیون و ۹۰۰هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با ۳۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه در بازار تهران امروز با افزایش ۱۵۰ هزا تومانی به نرخ ۱۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش، ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۶ میلیون و ۵۰ تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز جاری در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۸ هزار تومان افزایش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازارهای جهانی نیز با هفت دلار افزایش به ۲ هزار و ۳۸ دلار رسید.

نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ثابت ماند

قیمت هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه، هشتم اسفند ۱۴۰۲) در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به دیروز (دوشنبه، هفتم اسفند) بدون تغییر ماند.

به گزارش ایرنا، امروز (سه‌شنبه، هشتم اسفند ۱۴۰۲) در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران نرخ هر اسکناس دلار آمریکا ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و نرخ حواله دلار ۳۹ هزار و ۸۶۴ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته افزایش نداشت.

هر اسکناس یورو نیز به قیمت ۴۶ هزار و ۵۸۶ معامله شد که نسبت به دیروز ۷۲ تومان افزایش داشت. نرخ حواله یورو نیز با ۶۷ تومان افزایش، ۴۳ هزار و ۲۶۹ تومان معامله شد.

بر پایه این گزارش، امروز اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۶ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۸۵۴ تومان است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها