وام بدون ضامن | شرایط دریافت وام بدون ضامن

وام بدون ضامن 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین | با اقساط 36 ماهه وام بدون ضامن بگیرید

کد خبر: 1321831

درادامه شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک اقتصاد نوین را دنبال کنید.

وام بدون ضامن 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین | با اقساط 36 ماهه وام بدون ضامن بگیرید

وام بدون ضامن 500 میلیون تومانی بانک اقتصاد نوین با نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

بانک اقتصاد نوین در یکی از طرح‌های تسهیلاتی خود با نام اعتبارینو، به سپرده‌گذاران واجد شرایط خود وام بدون ضامن 500 در این طرح تسهیلاتی متقاضی می‌تواند تا 80 درصد مبلغ سپرده بلند مدت یا ارزش واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری خود تا سقف 500 میلیون تومان وام خرید محصولات عرضه‌شده در فروشگاه‌های منتخب دریافت کند.

همچنین دریافت این وام نیازی به ضامن ندارد و سپرده مسدودی در حساب متقاضی، به عنوان وثیقه استفاده می‌شود. همچنین واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت نیز به عنوان ضامن در نظر گرفته می‌شوند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که دارای چک برگشتی یا بدهی به بانک هستند مجاز به دریافت وام 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین نیستند.

بانک اقتصاد نوین در طرح تسهیلاتی اعتبارینو دو روش برای بازپرداخت وام‌گیرندگان مشخص کرده است که این شامل بازگرداندن وام به صورت یکجا در طول سه ماه یا بازپرداخت با سود 23 درصد، در مدت زمان 36 ماه به صورت اقساطی است. متقاضیانی که در مدت زمان 36 ماه اقدام به پرداخت اقساط وام ‌کنند، ملزم به پرداخت ماهیانه 19 میلیون و 354 هزار تومان به بانک هستند. با این حساب، وام‌گیرنده ملزم است در پایان 36 ماه مبلغ 703 میلیون و 84 هزار تومان به بانک اقتصاد نوین پرداخت کند.

همچنین نحوه محاسبه سود سپرده مسدود شده بر‌اساس نوع حساب متفاوت است که برای سپرده‌های یکساله، دوساله و سه ساله به ترتیب 20.5 درصد، 21.5 درصد و 22.5 درصد در نظر گرفته شده است.

متقاضیان واجد شرایط، برای درخواست وام، ملزم به مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور هستند و پس از دریافت اعتبار از بانک در سایت اعتبارینو ثبت نام خود را انجام داده و با تکمیل کردن ثبت نام، می‌توانند کالاهای موردنیاز خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد، در چند نوبت و تا سقف اعتبار مشخص‌شده خریداری کنند. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد