مسکن رایگان | ثبت نام مسکن رایگان

هدیه ویژه دولت جدید به مستاجران در 27 مرداد | ثبت نام مسکن رایگان و دولتی برای مردم در با شرایط جدید

کد خبر: 1309232

اخبار مهم از مسکن رایگان را در سایت فردا نیوز بخوانید.

هدیه ویژه دولت جدید به مستاجران در 27 مرداد | ثبت نام مسکن رایگان و دولتی برای مردم در  با شرایط جدید

گروهی از کارگران متقاضی مسکن رایگان در شهرکرد که روز پنجشنبه هفته گذشته در مقابل ساختمان سازمان مسکن و شهرسازی تجمع کرده بودند، درباره مشکلات خود اظهار کردند: یکی از اصلی‌ترین مشکلات متقاضیان طرح ملی مسکن در شهرکرد، بلاتکلیفی در تحویل آپارتمان‌هایی است که قرار بود دولت در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ به آنها تحویل دهد. اما اکنون بیش از دو ماه از موعد مقرر گذشته و به نظر می‌رسد این تأخیر همچنان ادامه خواهد داشت.

یکی از کارگران با بیان اینکه اکثریت متقاضیان مسکن ملی شهر کرد از کارگران شاغل در واحدهای مستقر در شهر کرد هستند، افزود: واحدهای مسکونی مسکن ملی تا زمان تحویل همچنان دچار افزایش قیمت هستند و ما کارگران توان پرداخت این هزینه‌ها را نداریم در عین حال اقساطِ این وام هم که با سودِ ۲۳ درصد پرداخت می‌شود، چیزی بین ۷ تا ۹ میلیون تومان است که معلوم نیست یک کارگر چگونه قرار است با حقوق حداکثر ۷ تا ۱۰ میلیونی آن را پرداخت کند.

مسکن رایگان دولت پزشکیان برای مردم

وی افزود: بسیاری از کسانی که عضو این تعاونی هستند درآمد چندانی ندارند. خیلی از آن‌ها مستاجرند و فرزند دانش آموز و دانشجو در شرف ازدواج دارند.

امام جمعه موقت نوشهر گفت: زمین برای مسکن ملی در این شهرستان تعیین شده اما برای احداث آن اتفاق خاصی نیفتاده که ضروری است مسوولان استانی برای رفع موانع آن تدبیر کنند.

حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: ۶ هزار نفر از اهالی این شهرستان برای مسکن ثبت نام کردند و ضروری است مسوولان بیشتر به فکر اجرایی شدن این مهم در نوشهر باشند.

وی اظهارکرد: این نیازمندان به خانه دار مسکن شان امید بستند و تحقق این مهم خواسته ماست، محیط زیست نیز باید برای رفع موانع آن تدابیر ویژه اتخاذ کند و دست اندازی نکند.

وی خاطرنشان کرد : در این ارتباط این که می گویند ساخت مسکن در زمین مشخص شده به محیط زیست لطمه می زند سوال اینجاست که آیا این همه شهرکهای مسکونی در دامنه های عرصه های جنگلی احداث شده به محیط زیست لطمه نزده است؟.

امام جمعه موقت نوشهر با بیان این که خیلی از مشکلات شهر و کشور به طوری کلی ربطی به تحریم ندارد، خاطرنشان کرد : مسوولان باید برای حل مشکلات جامعه مدیریت اصولی داشته باشند تا معضلات بتدریج برطرف بشود.

آل حبیب تصریح کرد : امریکا و دیگر کشورهای استکباری هیچگاه خاطر کشورمان را نخواستند و نخواهند خواست ما ملت ایران باید خودمان هوادار و آینه مان خودمان باشیم تا کشورمان را با قدرت و قوت بسازیم.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن بیان کرد : آزادگان در زندان های حزب بعث صبر و مقاومت کردند و دردها کشیدند و باید قدردان این عزیزان باشیم و آنچه حق شان هست باید ادا کنیم.

امام جمعه موقت نوشهر به روز جهانی مسجد اشاره و اضافه کرد : مساجد نباید صرفا برای برگزاری نماز باز باشد اگر مساجد کشورمان ترازش تراز دینی و اسلامی و قرآنی باشد ما امروز جامعه مان کمتر مشکل داشتیم و نهادهای مربوط و دولت باید به مساجد کمک کنند، مسجد خانه خداست و باید حرمت آن را نگه داریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد