فرشید اسماعیلی: پاس گلم که گل می شود انگار خودم زدم/ در آسیا به کمتر از فینال قانع نیستیم/ باز هم الهلال را شکست می دهیم

کد خبر: 800673

همه تلاش ما برای صدرنشینی در گروه است. در گروه C الدحیل قطر تیم صدرنشین است و ما ترجیح می دهیم بازی برگشت دیدارهای حذفی یک هشتم را در خانه برگزار کنیم. قطعا بازی در ورزشگاه آزادی مثل همیشه به ما کمک می کند تا با حمایت هواداران مان بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم. باز هم الهلال را می بریم.

فرشید اسماعیلی: پاس گلم که گل می شود انگار خودم زدم/ در آسیا به کمتر از فینال قانع نیستیم/ باز هم الهلال را شکست می دهیم

سرویس ورزشی فردا: فرشید اسماعیلی از اواخر اسفندماه به اینسو به یکی از بهترین بازیکنان و مؤثرترین شاگردان شفر در تیم استقلال تبدیل شده است. این فوتبالیست شیرازی برای راهیابی به اردوی تیم ملی هر کاری می کند و حتی این روزها دو برابر همیشه تمرین می کند تا بتواند مانند داریوش شجاعیان دیگر شیرازی استقلال که به تازگی باز هم به اردوی تیم ملی دعوت شد مورد نظر کی روش قرار بگیرد. با این بازیکن باانگیزه استقلال گپ زدیم و از برنامه هایش برای ادامه راه با استقلال حرف زدیم.

اینجا بخوانید: فرشید اسماعیلی: نشد عیدی خوبی به استقلالی‌ها بدهیم!

فردا: استقلال خوب نتیجه می گیرد؟ - عالی! شکر خدا الان هفته هاست که روی دور برد هستیم و فقط مقابل العین نتیجه را با پیروزی تمام نکردیم.

فردا: درباره اوضاع استقلال حرف نمی زنی؟ - تیم خوب تمرین می کند. همه بازیکنان با شفر و کادر فنی هماهنگ شده اند و می دانیم وقتی شفر فلان حرکت را از تیم می خواهد چطور آن را در زمین اجرا کنیم.

فردا: در دیدار با الریان تو و شجاعیان به خط حمله رفتید؟ - این به خواست شفر بود. تیام را در آن بازی نداشتیم و او از ما خواست که با حضور در محوطه جریمه الریان نگذاریم تیم شان جلو بیاید. می گفت من و داریوش با توجه به توانایی هایی که در حفظ توپ و دریبلینگ داریم مدافعان الریان را به خودمان مشغول می کنیم و مانع از برنامه ریزی و طراحی الریانی ها برای حمله می شویم. ما هم طبق دستورات او کار کردیم و الریان هم انصافا نتوانست خطرات زیادی روی دروازه ما ایجاد کند.

فردا: روی گل اول کار مهمی کردی؟ - پاس طولی آقا پژمان را که دیدیم گفتم هرطور شده باید آن را بگیرم و شانسی توپ روی پایم استوپ شد و آن را برداشتم و در جهت مخالف به درون 18 قدم رفتم. می دانستم جپاروف در این قبیل لحظات نفوذ می کند برای همین بدون معطلی توپ را برایش ارسال کردم و او هم با زیبایی هرچه تمامتر گلش را زد. خیلی خوشحال شدم و...

فرشید اسماعیلی: در آسیا به کمتر از فینال قانع نیستیم فردا: ...دوست نداشتی خودت گل بزنی؟ - البته که دوست داشتم. ولی وقتی به تیام یا جپاروف یا هر بازیکن دیگری پاس می دهم و بچه ها گل می زنند انگار خودم می زنم. هیچ تفاوتی نمی کند. مهمترین لحظه در این شریاط بازی با العین بود که تیام پاس هایم را به گل تبدیل می کرد. بازی خیلی مهمی بود. خیلی احساسی شده بودیم و می خواستیم بازی را ببریم ولی نشد!

فردا: داور نگذاشت؟ - در این باره حرفی نمی زنم. از سوی باشگاه گفته شده درباره مسایل داوری حرفی نزنیم و من فقط درباره بازی می گویم.

فردا: مقابل سیاه جامگان چه اتفاقی برای استقلال رخ داد؟ - ما دو 45 دقیقه متفاوت داشتیم....

فردا: ...خب دلیلش چه بود؟ - نمی دانم! اتفاقا بعد از بازی هم با بچه ها که حرف می زدیم کسی نمی دانست چه اتفاقی رخ داده بود.

فردا: سیاه جامگان را دست کم گرفته بودید؟ - نه! اتفاقا به این نکته توجه داشتیم که آنها انتحاری بازی می کنند و نمی خواهند ببازند. برای همین بود که از ابتدا می خواستیم بازی را با قدرت شروع کنیم ولی انگار آنها بهتر ظاهر شدند. انصافا هم در چند صحنه دروازه ما را تهدید کردند.

فردا: چه اتفاقی رخ داد که در نیمه دوم 45 دقیقه ای متفاوت را نمایش دادید؟ - در رختکن که بودیم شفر خیلی در این باره با ما حرف زد و گفت که چرا بازی همیشگی مان را نمی کنیم. بچه ها هم خیلی ناراحت بودند و تصمیم گرفتیم در نیمه دوم جبران کنیم. شکر خدا بازی را هم خوب استارت زدیم و پاس زیبایی از آقا پژمان گرفتم و این بار خودم گل زدم. دفعه قبل که پاس آقا پژمان را گرفتم دادم به جپاروف ولی این بار جپاروف به آقا پژمان پاس داد و او به من. مثلث خوبی شده ایم(خنده).

فردا: بعد هم موتورتان راه افتاد؟ - خب یک بخت خوب داشتیم که بیشتر گل بزنیم ولی باید از حسینی هم تشکر کنم. سید (حسین) یک دقیقه بعد از گل توپی را گرفت که اگر گل می شد کارمان گره می خورد. اگر بازی آن زمان یک - یک می شد ممکن بود بازی برای مان سخت شود. اما شانس آوردیم و گلهای بعد را هم زدیم. علی قربانی هم گل زیبایی زد و با دریبل دو سه نفر سیاه جامگان را بی انگیزه کرد.

فردا: چرا این همه مصدوم دارید؟ - فشار بازی ها زیاد است. لیگ و آسیا پشت هم می رسند و بچه ها تحت فشار مسابقات سنگین هر هفته در دو بازی حضور دارند و این ها کار دست مان می دهد. البته ما بدنسازی خیلی خوبی داشتیم ولی باز هم سختی کار زیاد است.

فردا: الهلال را هم شکست می دهید؟ - همه تلاش ما برای صدرنشینی در گروه است. در گروه C الدحیل قطر تیم صدرنشین است و ما ترجیح می دهیم بازی برگشت دیدارهای حذفی یک هشتم را در خانه برگزار کنیم. قطعا بازی در ورزشگاه آزادی مثل همیشه به ما کمک می کند تا با حمایت هواداران مان بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم. باز هم الهلال را می بریم.

فردا: اگر به ذوب آهن بخورید چطور؟ - به هر حال بازی های اینچنینی سخت است و ما هم فقط به صعود و رسیدن به فینال فکر می کنیم.

فردا: داریوش شجاعیان بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد. تو چرا دعوت نمی شوی؟ - من هم قبلا دعوت شده بودم ولی باید تلاش کنم تا باز هم کارلوس کی روش مرا بیند و به من اعتماد کند. این خیلی برایم اهمیت داشت که بتوانم یکی از بازیکنان اردوی تیم ملی برای جام جهانی باشم و برای همین هم دو برابر همیشه تمرین می کنم.

فردا: پس آمادگی این روزهایت بی دلیل نیست؟ - من همیشه خوب تمرین می کنم ولی این مدت بیش از همیشه کار می کنم و می خواهم اگر دعوت نشدم بعدا با وجدان خودم به مشکل نخورم که می توانستم کاری بکنم و نکردم. اگر انتخاب شدم و رفتم که عالی می شود اگر هم نه برای استقلال با جان و دل مایه گذاشته ام و قطعا فرشید بهتر در خدمت این تیم وهواداران فهیمش بوده است. انشااله با استقلال در جام حذفی قهرمان شویم و همه خستگی مان بدر شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد