ایتالیا؛ نخستین فینالیست والیبال المپیک

کد خبر: 558283

تیم ملی والیبال ایتالیا در دیداری نفسگیر و نزدیک توانست با نتیجه 3 بر 2 آمریکا را شکست دهد و به عنوان نخستین فینالیست المپیک 2016 معرفی شود.

ورزش سه: در نخستین مسابقه نیمه نهایی والیبال المپیک ریو تیم ملی والیبال ایتالیا که با حذف تیم ملی ایران به این مرحله رسیده بود و آمریکا که لهستان مدعی قهرمانی را 3 بر صفر شکست داده بود در حالی از ساعت 20:30 امشب مقابل هم قرار گرفتند که در مرحله گروهی نیز دومین بازی را برابر یکدیگر داشتند. ایتالیا صدرنشین گروه A که با چهار پیروزی و تنها یک باخت به یک چهارم نهایی رسید و در این مرحله تیم ملی ایران را حذف کرد شروع خوبی در ست اول برابر آمریکا داشت و در نهایت توانست در جدالی پایاپای با نتیجه 30 بر 28 پیروز شود. در ست دوم این آمریکا بود که در رقابت نزدیک کم نیاورد و 28 بر 26 نتیجه را به سود خود کرد تا در ست شماری دو تیم یک بر یک شوند اما در ست سوم آمریکا بسیار عالی کار کرد و با برتری کامل و نتیجه عجیب 25 بر 9 مدعی قهرمانی را شکست داد. در ست چهارم ایتالیا که چیزی برای از دست دادن نداشت به آب و آتش زد و پس از امتیاز 20 نمایش بهتری از آمریکا داشت تا بتواند ست چهارم را با نتیجه 25 بر 22 به سود خود تمام کند و بازی را به ست پنجم بکشد.
در ست پنجم بازیکنان آمریکا که انگار از نظر بدنی تحلیل رفته بودند و نتوانستند برتری قاطع خود در ست‌های دوم و سوم را حفظ کنند، در گام آخر هم مغلوب شدند تا ایتالیا با نتیجه 15 بر 9 برنده شود و به فینال مسابقات والیبال ریو 2016 برسد.
دیگر فینالیست والیبال المپیک ریو پس از بازی تیم‌های برزیل و روسیه که ساعت 5:45 بامداد روز شنبه برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد