تکلیف بازیکن حاشیه ساز امروز مشخص می شود؟

کد خبر: 506845

مدت‌هاست که هادی عقیلی از تمرینات سپاهان اخراج شده اما همچنان بلاتکلیف مانده. تا الان چند بار خبر رسید قرار است کمیته انضباطی برای تعیین وضعیت عقیلی تشکیل شود اما هر بار به دلایل نامشخص کنسل شد تا اینکه بالاخره دیروز این جلسه برگزار شد. به نظر می‌رسید بعد از جلسه خبر جدیدی به گوش برسد و تکلیف عقیلی مشخص شود اما این بار هم که جلسه برگزار شد، بی‌نتیجه ماند.

بانک ورزش: مدت‌هاست که هادی عقیلی از تمرینات سپاهان اخراج شده اما همچنان بلاتکلیف مانده. تا الان چند بار خبر رسید قرار است کمیته انضباطی برای تعیین وضعیت عقیلی تشکیل شود اما هر بار به دلایل نامشخص کنسل شد تا اینکه بالاخره دیروز این جلسه برگزار شد. به نظر می‌رسید بعد از جلسه خبر جدیدی به گوش برسد و تکلیف عقیلی مشخص شود اما این بار هم که جلسه برگزار شد، بی‌نتیجه ماند.

مسعود تابش مسوول کمیته انضباطی باشگاه سپاهان درباره جلسه کمیته انضباطی هادی عقیلی می‌گوید: «دیروز جلسه‌ای داشتیم که متاسفانه در آن به نتیجه‌ای نرسیدیم. امروز صبح جلسه دیگری برگزار می‌شود و احتمالا تصمیم‌گیری خواهیم کرد. در جلساتی که برگزار می‌شود الزامی به حضور هادی عقیلی وجود ندارد چون این بازیکن پیش‌تر در کمیته حاضر شده و اظهارات او را شنیده‌ایم.» حالا باید منتظر ماند و دید در جلسه صبح امروز تکلیف عقیلی مشخص می‌شود یا اینکه این بلاتکلیفی همچنان ادامه خواهد داشت!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد