پاسخ نکونام به صحبت های داوود حقدوست

کد خبر: 1316354

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به صحبت های داوود حقدوست، به شدت از فرشید سمیعی و مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کرد و تهدید به افشاگری نمود.

پاسخ نکونام به صحبت های داوود حقدوست

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به صحبت ها داوود حقدوست، مشاور فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال، واکنش نشان داد و گفت: خدا را شکر صحبت هایی که دو هفته قبل انجام داده بودم ثابت شد و متاسفم که این عزیزان نمی دانند که اینجا استقلال است و استقلال باید نتیجه بگیرد. تمام برنامه ریزی و آینده ای برای استقلال داشتند این بود که استقلال برابر الغرافه شکست بخورد، برابر نساجی شکست بخورد، در دربی شکست بخورد، برابر السد شکست بخورد و مردم اعتراض کنند که نکونام باید برود.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر استعفا می کرد و واکنش نشان می داد شان جواد نکونام حفظ می شد گفت: ما در ایران زندگی می کنیم قانون برخی چیزها فرق می کند. من بازی با الهلال استعفا دادم چون اتفاقاتی افتاده بود و به من بی احترامی شده بود در حالی که بهترین نتایج برای استقلال رقم خورده بود. اگر الان کنار بروم می گویند نکونام جا زده است. اگر این کار را نکنم این صحبت ها مطرح می شود و این دوگانگی وجود دارد. من کار خودم را می کنم هر جا ببینم در کار من خدشه ای وارد می شود و سنگ اندازی می کنند سعی می کنم خویشتن داری کنم و شرایط را با کم صحبت کردن برای آرامش استقلال محیا کنم.

نکونام در خصوص ضرورت وجود آرامش در تیم در آستانه دربی گفت: از سال ۹۱ که من در استقلال بازی می کردم و در سال ۹۲ جام گرفتیم و از ۹۲ تا ۱۴۰۲ تعداد ۳۰ جام توزیع شده و استقلال چند جام گرفته است؟ من کار خودم را انجام می دهم و به خاطر موفقیت استقلال دعوا می کنم. من هفته پیش صحبت کردم و حرف های من درست بود. امروز همه چیز مشخص شد. اینها دنبال این بودند که برابر الغرافه ببازیم. اما نمی دانند این شکست به نام استقلال ثبت می شود نه به نام نکونام.

وی گفت: ما دیروز بازی کردیم و یک نفر از مدیران باشگاه دنبال تیم نبود. اصلاً مدیرعامل کجاست؟ بازیکنان من امسال پرداختی نداشته اند و یک درصد پول نگرفتند و هیچی هم نگفته اند و سعی کردند آرامش داشته باشیم. صحبت های امروز هم هر چه که بود نقطه به نقطه آن را شخص مدیرعامل گفته بود و به ایشان هم زنگ زدم و این مساله را گفتم اما جوابی ندادند. این حرف ها کاملاً دروغ بود.

وی ادامه داد: در خصوص مهرداد محمدی کاری کردند که ما هنوز این بازیکن را در اختیار نداریم و نمی دانیم کی می توانیم از او استفاده کنیم. در خصوص آرمین سهرابیان هم حرف هایی دارم که فردا مطرح می کنم. آقای سمیعی کاری کرده است که اگر بگویم باید از فوتبال برود. کار اشتباهی بدون اجازه من انجام داده که اصلاً اجازه این کار را نداشته است. ایشان باید بداند که نمی توانند با این کارها من را مثل هاشمی نسب و آتیلا حجازی مقابل دیگران قرار دهند. وی اشتباه می کند و به تیم و باشگاه استقلال ضربه می زند.

سرمربی تیم استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که این هجمه ها و فشارها تمرکز وی را از کارهای فنی می گیرد گفت: متاسفانه این اتفاق افتاده است. ان شاالله با این شرایط بدون پول امکاناتی که برای باشگاه به وجود آورده اند دربی و السد را با موفقیت پشت سر بگذارند.

نکونام در پاسخ به این پرسش که با این وضعیت در باشگاه می ماند گفت: باید صبر کرد و دید چه اتفاقی می افتد. من به خاطر استقلال تا الان دعوا کرده ام. اگر الان ایستادم و صبر کردم به خاطر این است که استقلال مهم تر از همه چیز است. من حاضر نباشم و استقلال موفق باشد و هرکسی را که دوست دارند بیارند تا استقلال به موفقیت برسد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد