رویانیان بالاخره به حرف پیشکسوتان رسید/ مربی جوان فصل بعد پرسپولیس کیست؟

کد خبر: 219963

رویانیان در شرایطی از حالا درباره گزینه مربیگری خود در فصل آینده سخن به میان می آورد که حتی از عمر مدیریت خویش در باشگاه پرسپولیس مطلع نیست. از سوی دیگر اظهار نظر درباره مربی فصل آینده به مانوئل خوزه این هشدار را می دهد که فقط تا پایان فصل حق نشستن روی نیمکت سرخپوشان را دارد.

رویانیان بالاخره به حرف پیشکسوتان رسید/ مربی جوان فصل بعد پرسپولیس کیست؟
سرویس ورزشی «فردا»- امیر قربانی-

هنوز بیش از هفت هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نگذشته که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام می کند فصل آینده یک مربی جوان روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست. مديرعامل پرسپوليس در مصاحبه های دنباله دار روزهای گذشته خود به يك نكته جالب اشاره كرد كه شايد در هياهوي برخي مسائل حاشيه‌اي گم شد. رويانيان در بخشي ازحرفهايش گفت كه درفصل آينده يك مربي جوان ايراني هدايت پرسپوليس را برعهده مي‌گيرد. رویانیان در شرایطی از حالا درباره گزینه مربیگری خود در فصل آینده سخن به میان می آورد که حتی از عمر مدیریت خویش در باشگاه پرسپولیس مطلع نیست. از سوی دیگر اظهار نظر درباره مربی فصل آینده به مانوئل خوزه این هشدار را می دهد که فقط تا پایان فصل حق نشستن روی نیمکت سرخپوشان را دارد.

در این بین به نظر می رسد رویانیان از آوردن مربی خارجی بر سر تیم پرسپولیس پشیمان شده و تازه به حرف پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس رسیده است. پیشکسوتانی که در روزهای پر سر و صدای نقل و انتقالات بارها به رویانیان هشدار دادند که در این شرایط حضور یک مربی ایرانی به سود تیم خواهد بود. در شرایطی که شنیده می شود باشگاه پرسپولیس تا به حال 40 درصد از رقم قرارداد مانوئل خوزه را به وی پرداخت کرده، اما باید به این نکته توجه داشت که قرارداد این مربی پرتغالی با سرخپوشان دو ساله است و در صورت کنار گذاشتن وی باید مبلغ قرارداد فصل بعد وی را هم پرداخت کنند. از سوی دیگر در گمانه‌زني درباره مربيان جوان ايراني كه سابقه پرسپوليسي هم دارند نمي‌توان به نام‌هاي زيادي رسيد. شايد مهم‌ترين گزينه در اين جمع يحيي گل محمدي سرمربي تا اينجا موفق صباي قم باشد كه البته او نيز ديگر چندان جوان نيست و چنانچه ملاك از مربي جوان مربياني مثل ويلاش بواش تاتنهام يا لوييس انريكه باشد آقا يحيي هم ازدايره مربيان جوان خارج مي‌شود. با اين حال چنانچه رويانيان بخواهد به طيف مربيان نسبتا جوان آرام، بي حاشيه و علم گرا رو بياورد به غيراز يحيي گل‌محمدي، حسين عبدي و محمد خاكپور هم مي‌توانند گزينه‌هاي مناسبي باشند كه ظاهرا رويانيان اخيرا باعبدي تماس‌هايي داشته و درباره آينده پرسپوليس و برنامه‌ريزي‌هاي تيمداري با او صحبت كرده كه اين صحبت‌ها در صورت بازگشت عبدي از دبي احتمالا به صورت جدي‌تر پيگيري خواهد شد. البته براي اين انتخاب‌ها يك مانع بزرگ به نام علي پروين وجود دارد چرا كه نفراتي مثل خاكپور، عبدي و گل محمدي در طيف مربيان مورد علاقه پروين نمي‌گنجند واگر بنا به دخالت او در اين كار باشد و رويانيان به او حق دخالت دهد پرسپوليس از داشتن يك مربي جوان و بدون هياهوي ايراني باز مي‌ماند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد