صعود مقتدرانه اصفهاني ها در فصل ناكامي سرخابي هاي پايتخت+ جدول

کد خبر: 147295

ذوب آهن و سپاهان اصفهان دو نماينده شايسته ايران در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا بودند كه توانستند با كسب 13 امتياز ميزباني دور بعدي رقابت ها را نيز كسب كنند. از سوي ديگر دو تيم استقلال و پرسپوليس به ترتيب با قرار گرفتن در رده سوم و چهارم جدول رده بندي گروه خود خيلي زود از گردونه اين رقابت ها خارج شدند.

صعود مقتدرانه اصفهاني ها در فصل ناكامي سرخابي هاي پايتخت+ جدول

مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه در حالي به پايان رسيد كه دو نماينده اصفهاني ايران در اين مسابقات خوش درخشيده و به عنوان تيم اول از گروه خود صعود كردند. به گزارش خبرنگار سرويس ورزشي «فردا» ذوب آهن و سپاهان اصفهان دو نماينده شايسته ايران در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا بودند كه توانستند به كسب 13 امتياز ميزباني دور بعدي رقابت ها را نيز كسب كنند. از سوي ديگر دو تيم استقلال و پرسپوليس به ترتيب با قرار گرفتن در رده سوم و چهارم جدول رده بندي گروه خود خيلي زود از گردونه اين رقابت ها خارج شدند. از همين رو در مرحله بعدي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا تيم هاي فوتبال سپاهان و ذوب آهن به دليل صدرنشيني در گروه خود ميزباني مرحله بعدي رقابت ها نيز كسب كردند. قهرمان ليگ برتر فوتبال كشور با اقتدار صعود كرد تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی پرگل برابر نماینده امارات علاوه بر صدرنشین شدن در مرحله مقدماتی، میزبان بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. تیم فوتبال سپاهان ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 دقیقه امروز چهارشنبه در امارات به مصاف تیم الجزیره رفت که در پایان شاگردان امیرقلعه نویی موفق شدند با نتیجه 4 بر یک حریف خود را شکست دهند و با 13 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها شوند. شاگردان امیرقلعه نویی با صدرنشینی در پایان مرحله مقدماتی باید در مرحله یک هشتم نهایی میزبان تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان باشند. ذوب آهن هم که صعودش به مرحله بعد به عنوان صدرنشین را قطعی کرده بود باید در این مرحله میزبان تیم النصر عربستان باشد که امروز چهارشنبه با وجود شکست برابر استقلال راهی مرحله بعد شد. دیدار ذوب آهن و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی روزهای 3 و 4 خردادماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

نتايج تيم فوتبال سپاهان در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا
خداحافظي تلخ استقلال از ليگ قهرمانان آُسيا

هواداران استقلال در پایان حضور در لیگ قهرمانان آسیا و در حالیکه تیمشان حذف شده بود با فریاد استقلال قهرمان از بازیکنان محزون تیمشان حمایت کردند. برای پیروزی استقلال که باید با اختلاف دو گل النصر عربستان را شکست می داد نزدیک به 70 هزار تماشاگر به استادیوم آزادی آمده بودند اما در آخر تیمشان را در خداحافظ از آسیا بدرقه کردند. استقلال النصر عربستان را 2 به یک شکست داد و علیرغم تلاش های مضاعف دقایق پایانی، نتوانست یک گل بیشتر بزند و حذف شد. بدرالموتوا در دقیقه 60 گل اول را برای النصر زد اما دو دقیقه بعد فرهاد مجیدی بازی را به تساوی کشاند و بعد هوار ملا محمد عراقی در دقیقه 88 برای بار دوم دروازه میهمان عربستانی را فروریخت. با این نتیجه هر دو تیم استقلال و النصر در گروه B لیگ قهرمانان آسیا در امتیاز هشت برابر شدند. آنها در دو بازی رو در رو نیز به برد مشابه 2-1 رسیدند اما النصر با تفاضل گل بهتر به عنوان تیم دوم و بعد از السد راهی دور شانزدهم شد. النصر در مرحله تک حذفی شانزدهم در اصفهان برابر ذوب آهن به میدان خواهد رفت و السد میزبان الشباب عربستان خواهد بود.

نتايج تيم فوتبال استقلال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا
نمايش اقتدار ذوب آهن با صدر نشيني مطلق

در اصفهان ذوب آهن که پیش از این صعودش به عنوان سرگروه قطعی شده بود با یک گل از الشباب عربستان شکست خورد. نایب قهرمان آسیا در حالیکه مهره های تاثیر گذار خود مانند محمد رضاخلعتبری ،محمد قاضی، علی احمدی، سینا عشوری را به علت محرومیت ومصدومیت در اختیار نداشت . با ترکیب کاملا دگرگون شده به مصاف الشباب رفت . فیصل السلطان با ضربه بغل پای دروازه محمد باقر صادقی را باز کرد و تنها گل بازی را زد. ذوبی ها با اين شکست 13 امتيازي باقي ماندند. الشباب هم با اين پيروزي 11 امتيازي شد و به عنوان تيم دوم صعود کرد.

نتايج تيم فوتبال ذوب آهن در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا
خداحافظی پرسپوليس با آسيا از ته جدول

پرسپولیس برابر الوحده امارات شکست خورد و از ته جدول گروه D از لیگ قهرمانان آسیا بیرون رفت. اگرچه دایی گفته بود که پرسپولیس برای برد به میدان می رود تا سربلند این رقابت ها را تمام کند اما باخت 2 به صفر پابان تلخی برای این تیم رقم زد. پرسپولیس با دو گل شعبان صالح (14) و شحي (70) برابر تيم الوحده شكست خورد. آنها از شش بازی تنها پنج امتیاز گرفتند. در ديگر ديدار گروه D، الريان قطر با نتيجه دو بر صفر الامارات را شكست داد اما نتوانست به مرحله بعد صعود كند.

نتايج تيم فوتبال ذوب آهن در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد