قهرمانی در آسیا تقدیم به مردم ورامین!

کد خبر: 494920

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با اشاره به قهرمانی تیمش در آسیا گفت: در پنج دوره قبلی ایرانی ها قهرمان شدند و خوشحالم که اجازه ندادیم جام قهرمانی ششمین دوره به تیم غیر ایرانی برسد.

خبرگزاری مهر: پیام خانلرخانی در این باره افزود: این دوره از مسابقات به دلیل استقبال خوب کشورهای مختلف از کمیت بهتری نسبت به دوره قبل برخوردار بود و اغلب تیم های عربی نیز از نیروهای کمکی استفاده کرده و این موضوع باعث بالا رفتن سطح فنی رقابتها شده بود.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه طی روزهای آینده مسابقات ۲۰ امتیازی فجیره در امارات برگزار خواهد شد و تیم های آسیایی می توانستند با یک هزینه دو تورنمنت را تجربه کنند شاهد استقبال خوب کشورهای مختلف بودیم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین افزود: تیم های ایرانی شرکت کننده در این رقابتها به لحاظ فنی از تمام تیم های شرکت کننده در شرایط بهتری قرار داشتند و در واقع حضور تکواندوکاران کشورمان باعث غنای فنی این دوره از مسابقات شده بود. البته از حق نگذریم که حضور تکواندوکاران کمکی از کشورهای کرواسی ، ازبکستان و اکراین در تیم های اماراتی در بالارفتن سطح فنی خیلی موثر بود.

خانلرخانی به تیم شهرداری ورامین هم اشاره کرد و گفت: ما دوره قبل عنوان نخست این رقابتها را کسب کرده بودیم و برای دفاع از عنوان قهرمانی راهی امارات شده که در هر هشت وزن نمایندگان ما به دیدار نهایی راه پیدا کرده و با به دست آوردن ۵ مدال طلا و سه نقره رکورد خوبی را ثبت کردیم.

وی افزود: اولین بار بود که شاهد برگزاری جام باشگاه های آسیا خارج از ایران بودیم و انگیزه نگه داشتن جام قهرمانی در ایران اسلامی باعث شد تا تمامی نفرات تیم ما بهترین نمایش را داشته و جام قهرمانی را به ایران بیاورند.

سرمربی شهرداری ورامین در پایان گفت: از تمامی کسانی که ما در رسیدن به این مهم یاری دادند ، مسئولین فدراسیون که برای اعزام تیم همکاری خوبی داشتند ، مسئولان شهرداری ورامین و تک تک همکارانم در کادر فنی و اعضای تیم تشکر کرده و این قهرمانی را به مردم خوب ورامین تقدیم می کنم.

ششمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا به مدت سه روز در امارات برگزار شد و تیم شهرداری ورامین با ۵ طلا و سه نقره قهرمان شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد