پایان بازی ایران 4 _ 1 قطر

کد خبر: 1321636

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف قطر رفت و ۴ بر ۱ پیروز شد.

پایان  بازی ایران 4 _ 1 قطر

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه ۲۴ مهر) در چهارمین دیدار خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه راشد امارات به مصاف قطر رفت و با نتیجه ۴ بر یک قطر را در هم کوبید.

ایران ۴ - ۱ قطر

کارت زرد: سردار آزمون (۴۷) - محمد محبی (۵۰) - مهدی قایدی (۵۳) از ایران

کارت قرمز: -

گلزنان: المعز علی (۱۷) برای قطر - سردار آزمون (۴۲) و (۴۸) - محمد محبی (۶۵) و (۷+۹۰) برای ایران

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، امید نورافکن، محمد کریمی، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، مهدی طارمی (شهریار مغانلو ۹۰)، مهدی قایدی (علیرضا جهانبخش ۷۶) و سردار آزمون (محمد قربانی ۸۴).

ترکیب تیم ملی قطر: مشعل برشام، عبدالکریم حسن، طارق سلمان (اسماعیل محمد ۶۵)، عبدالعزیز حاتم، جاسم عبدالسلام، ادمیلسون جونیور (عبدالرحمان فهمی ۵۸)، اکرم عفیف، لوکاس مندس، بوعالم خوخی، المعز علی و احمد فتحی عبدالله (الحسن ۶۵).

گزارش زنده بازی را در ادامه می‌خوانید: 

نیمه نخست

توپ و میدان در دقایق ابتدایی بازی در اختیار بازیکنان تیم ملی ایران بود که با گذشت ۱۰ دقیقه از بازی قطری‌ها با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دادند.

دقیقه ۱۷ (گل اول قطر): اولین حمله جدی قطر با پاس بلند بازیکن قطری به محوطه جریمه همراه بود که این توپ در فضای ایجاد شده پشت مدافعان به معز علی رسید و او با یک ضربه روی پا به طاق دروازه، گل اول قطر را به ثمر رساند.

ادامه کار با تلاش بازیکنان ایران برای گلزنی همراه بود اما پرس سنگین قطری‌ها در یک سوم زمین ایران کار را برای بازیکنان کشورمان سخت کرده بود و بازیکنان ایران قادر به ایجاد موقعیت جدی نشدند. 

دقیقه ۳۲: ایران با پاس‌های بلند سعی در ایجاد موقعیت داشت. در این دقیقه سردار آزمون پشت محوطه جریمه قطر صاحب توپ شد و با یک شوت محکم تیر دروازه حریف را به لرزه انداخت تا اولین موقعیت جدی ایران را خلق کند.

دقیقه ۴۲ (گل اول ایران): قطری‌ها که بازی را مدیریت می‌کردند روی ارسال بی‌نقص امید نورافکن و ضربه سر سردار آزمون گل اول را دریافت کردند.

دقیقه ۲+۴۵: سمت چپ تیم قطر با حضور عبدالکریم حسن و اکرم عفیف خطرساز بود. در این دقیقه ارسال اکرم عفیف از سمت راست خط دفاعی ایران با ضربه سر بازیکن قطر همراه بود که این توپ به تیر دروازه ایران برخورد کرد. 

دقیقه ۵+۴۵: حرکت خوب بازیکنان ایران، محمد محبی را در گوشه سمت راست محوطه جریمه قطر صاحب توپ کرد، شوت محبی برای بار دوم تیر دروازه قطر را به لرزه انداخت تا دو تیم با همان نتیجه یک بر یک راهی رختکن شوند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸ (گل دوم ایران): ارسال مهدی قایدی به داخل محوطه جریمه تیم قطر با خروج دروازه‌بان آن‌ها همراه بود اما برخورد او با مدافع قطری باعث شد تا توپ از دستان او خارج شود و سردار آزمون گل دوم ایران را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۰: دو تیم سعی در مدیریت بازی داشتند و روی گل‌ نخوردن متمرکز بودند. در این دقیقه محمد محبی موقعیت خوب گلزنی داشت که شوت او از سمت چپ محوطه جریمه قطر با اختلاف از بالای دروازه آن‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵ (گل سوم ایران): شاگردان قلعه‌نویی که چند موقعیت ایجاد کرده بودند اما در زدن ضربات آخر ناموفق بودند، روی ضد حمله در یک موقعیت خوب قرار گرفت که محمد محبی با پاس سردار آزمون، دروازه خالی قطر را باز کرد.

دقیقه ۷۳: قطری‌ها در دقایقی مالکیت توپ را در اختیار گرفتند و در این دقیقه در محوطه جریمه ایران صاحب توپ شدند که ضربه آن‌ها با اختلاف از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: علیرضا جهانبخش که به جای مهدی قایدی وارد زمین شده بود، در اولین لمس توپ در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت اما ضربه او منجر به گلزنی نشد.

دقیقه ۸۲: ایران روی ضد حمله صاحب موقعیت شد که علی‌رضا جهانبخش پاس محمد محبی را به گل تبدیل کرد اما داور آفساید محبی را گرفت و گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه ۷+۹۰ (گل چهارم ایران): دو تیم در ادامه موقعیت‌هایی را خلق کردند اما گلی را در پی نداشت تا این دقیقه که محمد محبی روی سانتر امید نورافکن با ضربه سر گل چهارم را به ثمر رساند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد