وزیر کشور: پنج هزار میلیارد ریال برای توسعه طرح های رامسر اختصاص یافت

کد خبر: 1291598

احمد وحیدی ‌وزیر کشور بامداد جمعه در حاشیه بازدید از طرح‌های پیاده‌راه ساحلی و ترمینال جدید فرودگاه رامسر گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر برای توسعه و پیشرفت طرح‌های رامسر در نظر گرفته شده است.

وزیر کشور: پنج هزار میلیارد ریال برای توسعه طرح های رامسر اختصاص یافت

وزیر کشور گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان برای دو شهرستان تنکابن و رامسر در دومین سفر رئیس جمهور به مازندران مصوب شده است.

احمد وحیدی وزیر طی سفر رئیس جمهور به مازندران در شورای اداری شهرستان‌های تنکابن و رامسر حاضر شد و با نخبگان این شهرستان‌ها دیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ظرفیت نیروی انسانی استان مازندران نیروی انسانی آن است، گفت: انسان‌های متدین، ساعی و پرتلاش در این استان فراوان وجود دارد.

وی به درخواست اکثر نخبگان که غرب مازندران استانی جدا تبدیل شود پاسخ داد و افزود: اگر ضرورت این کار در دولت مشخص شود حتما انجام می‌شود؛ لازم است کارشناسی کامل صورت گیرد و ما هم پیگیری می‌کنیم آن چه  که به نفع مردم است انجام شود.

وزیر کشور به راه‌ مواصلاتی تنکابن به الموت پرداخت و گفت: این راه خوبی می‌تواند باشد که ۵۵ کیلومتر آن از طرف تنکابن مانده است و هزینه آن هم زیاد است، باید دنبال شود؛ راه رامسر به چالوس که مسئله ضروری است، برای این منظور چند راه را پیشنهاد داده شد که این بزرگراه از کجا اتفاق بیافتد؛ باید ارزیابی شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: طرح هادی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر از نظر ما باید مقاومت کنید که از خود استانداری ابلاغ بشود و نیاز نیست به تهران بروند.

این مسئول با بیان اینکه در رابطه با کشاورزی و باغداری باید یک طرح جدی و قوی صورت گیرد، تصریح کرد: اینکه که می‌گویند کشاورزی ضرر دارد و دیگر سود ندارد حتما راه دارد و نباید قبول کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه کشت‌های جایگزین و کشت‌های پردرآمد می‌تواند در مازندران سودآور باشد، یادآور شد: کشاورزی نه تنها برای ما یک آثار اقتصادی است بلکه یک سنت و آثار فرهنگی بزرگی هم محسوب می‌شود.

وحیدی در ادامه به مزیت خوب گردشگری مازندران اشاره کرد و گفت: گردشگری به تنهایی درآمدزا است، طرح‌هایی که تلاش کردیم یک صندوق پیشرفت استان ایجاد کنیم که دست استانداران بازتر باشد که هم حمایت کنند به سرمایه‌گذار و از طرف دیگر توسعه استان صورت گیرد.

وی با تاکید براینکه سرمایه‌گذار یا پیمانکاری که سرمایه را مسکوت نگه می‌دارند باید خلع‌ید شوند، تصریح کرد: قراردادهای این چنینی باید لغو شوند.

وحیدی به بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی تنکابن، فرودگاه رامسر، رینگ شهری نشتارود و دیگر پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: کارهای خوبی صورت گرفته است که باید به پایان برسند، در سفر دوم رئیس جمهوری ۹۰۰ میلیارد تومان برای دو شهرستان تنکابن و رامسر مصوب شده است.

وی با بیان اینکه سواحل مال شما است، یادآور شد: شهرداری‌ها در شهرها باید سواحل را آماده کنند و خارج از شهر هم بخشداری‌ها آماده‌سازی ساحل را برعهده دارند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه از مهمترین دغدغه‌های دولت پیگیری بحث گرانی و تورم است، تصریح کرد: خیلی‌ها تلاش می‌کنند که ما را ناامید کنند، دشمن به قدرت و پیشرفت ما حسرت می‌خورد، ما باید متوجه شویم که کشور ما در منزلت بسیار بالایی به سر می‌برد که باید از این منزلت پاسداری کنیم.

ایسنا

حجم ویدیو: 13.71M | مدت زمان ویدیو: 00:02:31 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها