ژاپن دوباره فیلم گودزیلایی می‌سازد

کد خبر: 384770

استودیوی ژاپنی توهو که سازنده فیلم اصلی «گودزیلا» بود اعلام کرد بعد از موفقیت فیلم امسال کمپانی لجندری پیکچرز قصد دارد اولین فیلم گودزیلایی خود را از سال 2004 تا به حال، بسازد.

مهر: بعد از موفقیت فیلم گودزیلای جدید کمپانی لجندری پیکچرز، اعلام شد استوديوي ژاپني توهو يك گودزيلای ديگر می‌سازد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، استودیوی ژاپنی توهو که سازنده فیلم اصلی «گودزیلا» بود اعلام کرد بعد از موفقیت فیلم امسال کمپانی لجندری پیکچرز قصد دارد اولین فیلم گودزیلایی خود را از سال 2004 تا به حال، بسازد.

یکی از کارمندان توهو گفت: بعد از موفقیت نسخه آمریکایی فیلم اكنون این بهترین زمان است، اگر الان نه پس کی؟ قراردادی که با کمپانی لجندری پیکچرز داریم هیچ‌گونه محدودیتی برای ما و ساخت یک نسخه خانگی به وجود نمی‌آورد.

نسخه کمپانی لجندری پیکچرز که توسط گرت ادواردز کارگردانی شده بود موفق به کسب بیش از 500 میلیون دلار در باکس‌ آفیس جهانی شد و همچنین در کشور ژاپن نیز در هفته اول اکران خود در رتبه اول باکس آفیس قرار گرفت. کمپانی سافت‌بانک که غول اینترنتی ژاپن است نیز در ماه اکتبر و بعد از شکست مذاکرات برای خرید کمپانی دریم‌ورکز انیمیشن، مبلغ 250 میلیون دلار را در کمپانی لجندری سرمایه‌گذاری کرده بود.

به گفته استودیوی توهو، هنوز میزان بودجه، بازیگران و کارگردان انتخابی برای فیلمی که بیست و نهمین فيلم گودزیلا خواهد بود مشخص نشده‌اند. کار تهیه این فیلم در تابستان سال 2015 آغاز می‌شود و هدف اصلی فیلم بازار جهانی خواهد بود. با وجود اینکه توهو قبول دارد که نمی‌تواند با بودجه 200 میلیون دلاری فیلم هالیوودی رقابت کند، می‌گوید که پیشرفت‌های تکنیک‌های تصویری سی‌جی این اجازه را به آن‌ها خواهد داد تا بتوانند فیلمی خلق کنند که قابلیت ایستادن در کنار فیلم هالیوودی را داشته باشد.

اولین فیلم گودزیلا توسط توهو در سال 1954 اکران شد و آخرین فیلم آن نیز که «گودزیلا: جنگ‌های نهایی» نام داشت دقیقا نیم قرن بعد و در سال 2004 پخش شد. این مجموعه فیلم در کتاب رکوردهای گینس 2015 به عنوان طولانی‌ترین مجموعه در تاریخ سینمای جهان شناخته شده است.

استودیوی توهو همچنین تشکیل یک کنفرانس استراتژیک گودزیلا (گودزی-کان) را نیز اعلام کرد که شامل مسئولان اجرایی و کارگردان‌هایی می‌شود که به دنبال راه‌هایی برای استفاده کردن از برند گودزیلا برای ساخت و خلق محصولات و فعالیت‌های جدید می‌گردند. راه‌اندازی گودزی‌کان نشان می‌دهد که توهو قصد دارد مجموعه‌های جدیدی از گودزیلا را خلق کند، اما خود این استودیو چیزی فراتر از فیلم سال 2016 را رسما اعلام نمی‌کند.

گرت ادوادز قرار است فیلم بعدي گودزیلای هالیوود را نیز کارگردانی کند که در سال 2018 اکران خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد