نقد هزار فیلم هالیوودی در قالب کتاب

کد خبر: 226175

: تولید کتاب و نقد سینمایی هالیوود در چهار محور سیاسیت، اخلاق، اعتقادات و آخرالزمان صور ت گرفته است و کتابی توسط امین خندقی تدوین شده است.

مهر: رئیس موسسه فرهنگی ولاء منتظر از نقد هزار فیلم از سینمای هالیوود در قالب کتابی با این عنوان از سوی این موسسه خبر داد.

رضا عزت زمانی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تولید کتاب و نقد سینمایی هالیوود در چهار محور سیاسیت، اخلاق، اعتقادات و آخرالزمان صور ت گرفته است و کتابی توسط امین خندقی تدوین شده است.

وی از تولید نرم افزاری در این باره خبرداد و اظهار داشت: ترجمه کتاب عصر امام خمینی(ره) به سه زبان اردو، عربی و انگلیسی همچنین چاپ 50 عنوان کتاب با موضوعات مختلف از دیگر فعالیت های این موسسه است.

رئیس موسسه فرهنگی ولاء منتظر با بیان اینکه مجموعه کتب این موسسه تا آخر امسال به 70 عنوان می رسد اضافه کرد: موسسه ولاء منتظر از سال 80 با هدف کمک به تحقق مطالبات امام و رهبری از حوزه ایجاد شده است و با رصد سخنان این بزرگواران و مطالبات ایشان موضوعات را استخراج و دوره های آموزشی بر محوریت این موضوعات برگزار می کند.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی عصر امام خمینی(ره)، تربیت مربیان و مدیران فرهنگی و برگزاری در مجموع 40 دوره آموزشی را از جمله فعالیت‌های موسسه دانست و افزود: تا پایان امسال این 40 دوره برگزار می‌شود.

عزت زمانی برگزاری دوره آموزشی کوثر ولایت و تربیت مبلغ سیره و شخصیت رهبری را از جمله عناوین این دوره‌ها برشمرد و تصریح کرد: همچنین دوره‌های آموزشی برای 2 هزار مبلغ برتر و طلبه سراسر کشور در 6 ماهه دوم برگزار خواهد شد و موضوعاتی مانند سبک زندگی اسلامی، نقد فیلم، جنگ نرم، عرفانهای نوظهور، هنر دینی، ولایت فقیه و ... در این دوره‌ها مطرح می‌شود.

وی تاکید کرد: دوره های این موسسه در سه قالب کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت برگزار می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد