اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کد خبر: 119708

تجمع کنندگان مدعی هستند که برخی بی عدالتی ها در آزمون یاد شده و بخصوص در اعلام نتایج، اعمال شده که منجر به تضییع حق آنها شده است.

تعدادی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش صبح امروز مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند. به گزارش سرویس اجتماعی «فردا» در پی اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزرش و پرورش تعدادی از شرکت کنندگان معترض به نتایج علام شده از استان های مختلف در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش تجمع کرده و نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض کردند. تجمع کنندگان مدعی هستند که برخی بی عدالتی ها در آزمون یاد شده و بخصوص در اعلام نتایج، اعمال شده که منجر به تضییع حق آنها شده است. یکی از حاضران در این تجمع اعتراضی به خبرنگار اجتماعی «فردا» گفت: به رغم اینکه در آزمون استخدامی اعلام نیازی به فوق دیپلم نشده بود‍، برخی شرکت کنندگان با مدرک فوق دیپلم پذیرفته شده و شرکت کنندگان با مدرک لیسانس پذیرفته نشده اند. همچنین برخی ها که اصلا در مصاحبه شرکت نکرده بودند در آزمون قبول شده اند.
یکی ديگر از معترضین که زیر پا گذاشتن عدالت و پارتی بازی در نحوه انتخاب را دلیل حضور خود برای اعتراض بیان می کرد، به خبرنگار گفت: "یک سال است که در آموزش و پرورش مشغول به کارم، پدرم هم فرهنگی است، در آزمون هم قبول شدم و روند مصاحبه را هم به خوبی طی کردم، چرا قبول نشدم؟ مسئولین حداقل دلیل آن را بیان کنند." معترض دیگری گفت: "با معدل بالا از دانشگاه فارغ التحصیل شدم و در مصاحبه هم به من گفته شد که اطلاعات بسیار بالایی دارم و به طور حتم پذیرفته می شوم، اما در کمال ناباوری قبول نشدم. نکته جالب اینجاست که با یکی از دوستان من که در آزمون پذیرفته نشده بود، تماس گرفته اند که شما قبول شده اید، جالب تر اینکه مدرک من کارشناسی ارشد و دوستم کاردانی است." دختر دیگری نامه به دست و اشک ریزان به جلو آمد و گفت: "من هم مانند این خانم دوستی دارم که در آزمون قبول نشده بود، اما به او گفته اند که شما قبول شده اید، این انصاف است؟ این پارتی بازی نیست؟ پس آن عدالتی که از آن سخن می گویند کجاست؟ چرا من با این همه زحمت قبول نشدم" دختر گریه کنان روی برگرداند و گفت: "بعد می گن کی گفته بیکاریه؟ اینو نگید، بگید تا پارتی بازی و فامیل بازی هست،..." گفتنی است تعدادی از معترضان به سمت سازمان بازرسی کل کشور هم رفته تا اعتراض خود را بیان کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد