هتل كشتی با پوشش گیاهی! + عكس

کد خبر: 132961

یك شركت روسی دست به ساخت یك هتل - كشتی زده كه به منظور مقاومت در برابر مد دریا طراحی شده است.

ایسنا: یك شركت روسی دست به ساخت یك هتل - كشتی زده كه به منظور مقاومت در برابر مد دریا طراحی شده است. به گزارش پایگاه خبری-علمی ARK، این هتل غول‌پیكر یك زیست‌كره است كه در زمان حوادث به عنوان یك پناهگاه جامع و ایمن محسوب می‌شود.

این هتل كه به شكل صدف ساخته شده؛ با داشتن محیطی خودكفا و سبز برای میهمانان، می‌تواند در برابر امواج مدی و سایر بلایای طبیعی مقاومت كند.

به گفته معماران، ساختار قوس و كابل صدفی شكل این هتل-كشتی باعث توزیع مساوی وزن در آن شده، بنابراین در مقابل زلزله كاملا آسیب‌ناپذیر است.

این طراحی از پانل‌های خورشیدی و سیستم جمع‌آوری آب باران برای ارائه آب و برق به ساكنان هتل استفاده می‌كند.

این محیط گلخانه‌ای مانند همچنین از پوشش گیاهی سرسبز برای تامین كیفیت هوا و منابع غذایی استفاده می‌كند.

این كشتی-هتل به وسیله شركت روسی رمی‌استودیو با كمك برنامه معماری امدادی اتحادیه بین‌المللی معماری ساخته شده است.

به گفته الكساندر رمیزوف، یكی از اعضای شركت، در معماری دو مسأله حائز اهمیت است: مساله اول حفظ امنیت و اقدامات احتیاطی در برابر شرایط حاد محیطی و تغییرات آب و هوایی و مسأله دوم حفاظت از محیط طبیعی در برابر فعالیت‌های انسانی.

وی تأكید كرد: این كشتی تلاشی در جهت پاسخ به چالش‌های دوران ماست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد