دیدار سفیر ایران در دمشق با ایرانیان مقیم سوریه

کد خبر: 668335

همزمان با حلول مبارک نیمه ماه شعبان، سفیر ایران در دمشق ، روز پنجشنبه( ۲۱ اردیبهشت ماه ) با ایرانیان مقیم سوریه دیدار و گفت ‌وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم: همزمان با حلول مبارک نیمه ماه شعبان، سفیر ایران در دمشق ، روز پنجشنبه( ۲۱ اردیبهشت ماه ) با ایرانیان مقیم سوریه دیدار و گفت ‌وگو کرد.
جواد ترکابادی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سوریه در ملاقات با ایرانیان مقیم سوریه، ضمن گفتگو با آنان خواسته‌ها و مسائل آن‌ها را شنید.

همچنین در مراسم جشن نیمه شعبان سخنرانی و مداحی محبین اهل بیت (س)، به اجرا در آمد و در ادامه چند تن از ایرانیان مقیم سوریه به نمایندگی از دیگر حاضران، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را بیان کردند. ترکابادی نیز در این نشست صمیمی با گرامی داشت میلاد باسعادت ولیعصر (عج) بیان داشت که فرهنگ انتظار به معنی رویش و تلاش برای تحقق آرمان‌ها و حفظ باورهایمان است که امروز در تلاش برای حفاظت از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری تبلور یافته و با مشارکت قاطبه ایرانیان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری عیان می‌شود. وی در همین قالب، بر ضرورت به نمایش در آوردن و همبستگی هم وطنان عزیزمان در سوریه و مشارکت در انتخابات تاکید نمود. سفیر ایران در سوریه رسیدگی به نیاز‌های ایرانیان را از اولویت‌های برنامه کاری خود عنوان نمود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد