تمام هنرمندان به کمپین تحریم رژیم صهیونیستی بپیوندند!

کد خبر: 140100

اسرائیل با در پیش گرفتن ایده‌ای چاپلوسانه می‌گوید که به دنبال صلح با فلسطینی‌ها است. با آنها (فلسطینی‌ها) درباره امکان راه‌حل تشکیل دو کشور مستقل سخن می‌گوید اما همزمان آنها را از خانه‌های خودشان در شرق بیت‌المقدس بیرون می‌کند. اسرائیل بخش بزرگی از کرانه باختری را اشغال کرده است.

تمام هنرمندان به کمپین تحریم رژیم صهیونیستی بپیوندند!
«اسرائیل با در پیش گرفتن ایده‌ای چاپلوسانه می‌گوید که به دنبال صلح با فلسطینی‌ها است. با آنها درباره امکان راه ‌حل تشکیل دو کشور سخن می‌گوید اما همزمان آنها را از خانه‌های خودشان در شرق بیت‌المقدس بیرون می‌کند».
«راجر واترز»، خواننده معروف انگلیسی سبک «پینک‌ فلوید»، از رژیم‌ صهیونیستی به دلیل سیاست‌های ریاکارانه‌اش در قبال صلح خاورمیانه به شدت انتقاد کرد و از دیگران هنرمندان جهان نیز خواست تا به کمپین تحریم اسرائیل بپیوندند.
به گزارش سرویس بین‌الملل «فردا» به نقل از الجزیره، راجر واترز در مصاحبه‌ای با شبکه «الجزیره» گفت که قطعه‌ای موسیقی درباره شرایط خاورمیانه نوشته است که به زودی منتشر خواهد شد.
وی در ادامه با درخواست از دیگر هنرمندان و موسیقیدان‌ها برای پیوستن به کمپین علیه اسرائیل (BDS) گفت: «همگی باید این کار را انجام دهیم. من سرانجام تصمیم گرفتم تا سرم را بالا گرفته و بگویم کافی است.»
واترز گفت: «اسرائیل با در پیش گرفتن ایده‌ای چاپلوسانه می‌گوید که به دنبال صلح با فلسطینی‌ها است. با آنها (فلسطینی‌ها) درباره امکان راه‌حل تشکیل دو کشور مستقل سخن می‌گوید اما همزمان آنها را از خانه‌های خودشان در شرق بیت‌المقدس بیرون می‌کند. اسرائیل بخش بزرگی از کرانه باختری را اشغال کرده است.»
وی افزود: « ورای این صحبت ها تصاحب بی ‌سرو صدای تمام کره زمین‌ است. خوب پس از آن چه اتفاقی برای فلسطینی‌ها رخ خواهد داد؟»
این خواننده انگلیسی تاکید کرد: «واقعا نگران این مسئله هستم، همان‌طور که پدرم نیز از این روند نگران بود.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد