هشدار صریح و قاطع مشاور فرمانده کل سپاه به اسرائیل : اگر صهیونیست‌ها یک نقطه از ایران را بزنند ما ده‌ها نقطه از اراضی اشغالی را می‌‎زنیم

کد خبر: 1320401

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به «عملیات وعده صادق ۲ » گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به شدت از این حمله غافلگیر شدند، در این حملات آشیانه «اف ۳۵»‌ها و پایگاه نظامی‌شان هدف قرار گرفت.

هشدار صریح و قاطع مشاور فرمانده کل سپاه به اسرائیل : اگر صهیونیست‌ها یک نقطه از ایران را بزنند ما ده‌ها نقطه از اراضی اشغالی را می‌‎زنیم

جباری اظهار کرد: ۹۰ درصد موشک‌ها به اهداف تعیین شده برخورد کرد، البته قبل از آن حملات سایبری داشتیم که موجب اصابت موشک‌ها به طور دقیق به اهداف شد.

 مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به «عملیات وعده صادق ۲ » گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به شدت از این حمله غافلگیر شدند، در این حملات آشیانه «اف ۳۵»‌ها و پایگاه نظامی‌شان هدف قرار گرفت.

«سردار ابراهیم جباری» مشاور فرمانده کل سپاه در نهمین «کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت شهادت سید حسن نصرالله، عملیات وعده صادق و نظم منطقه‌ای»گفت: صهیونیست‌های جنایتکار در یک سال گذشته جز شهادت ۴۰ تا ۵۰ هزار انسان بی‌گناه کاری نکردند درحالی که قدرت محور ‌مقاومت و حماس بیش از پیش شده است.

گنبد آهنین، آبکش اهنین است

وی ادامه داد: در شب حمله وعده صادق ۲ بی بی سی اعلام کرد افسانه گنبد آهنین در هم شکست و حمله ایران ثابت کرد این سیستم آبکش اهنین است.

قبل از وعده صادق حمله سایبری داشتیم

 جباری اظهار کرد: ۹۰ درصد موشک‌ها به اهداف تعیین شده برخورد کرد، البته قبل از آن حملات سایبری داشتیم که موجب اصابت موشک‌ها به طور دقیق به اهداف شد.

کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب

وی یاد «سیدحسن نصرالله» را در کنار «حاج قاسم سلیمانی» گرامی داشت و گفت: مهم است که این ۲ عزیز را در کنار هم یاد کنیم. در نماز جمعه این هفته تهران امام خامنه‌ای شهید نصرالله را یک مکتب معرفی کردند یعنی‌ شخصیتی جامع الاطراف بودند. من از نزدیک با ایشان در ارتباط بودم و می‌دیدم که در میان مردم عادی در پایین‌ترین سطح خود را قرار می‌دهند، علی الخصوص نسبت به خانواده شهیدان و برای آنها پدر و مادر بودند و همزمان در جنگ با دشمن قوی و محکم بودند.

وی با بیان اینکه بنده توفیق داشتم به خاطر نوع خدمتم مکرر محضر شریف سید حسن نصرالله برسم اظهار کرد: سید حسن اجازه نمی‌داد که دستش را ببوسیم. ما مشهد مقدس بودیم و حضرت آقا هم حضور داشتند و سید نصرالله هم خدمت آقا در مشهد امدند. ایشان بسیار با ادب و خضوع خدمت آقا رسیدند و به من گفتند اگر توفیق باشد زیارت امام رضا (ع ) بروم و صبح به اتفاق سید حسن به زیارت رفتیم. ۲ الی سه ساعت ایستادند کنار ضریح مطهر و زیارت کردند. روح عبادت و معنویت را در روح او می‌دیدم و کنارش اشک می‌ریختم. او همان قدر که در عبادت خضوع داشت، اما در مقابل دشمنان و سیاست‌مداران و مدعیان از فولاد سخت‌تر بود و همه را به راهی که می‌دانست دعوت می‌کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: شهید سید حسن نصرالله ذوب در حضرت آقا بودند. ایشان و حاج قاسم شخصیت و جنبه های معمارگونه داشتند. اینها ساختارهایی را بنا کردند و تکامل دادند که بی نظیر بوده است. سازمان قدس سپاه وجود داشت، اما بروز و ظهور نداشت و به برکت وجود حاج قاسم در جهان اسلام اثرگذار شد و حزب‌الله در دوران سی ساله مسئولیت سید حسن به جایگاه رفیعی رسید و عامل‌ وحدت در لبنان شد.

وی با اشاره به این مطلب که می‌گویند، سید حسن نصرالله گفته بود که در قدس نماز می‌خواند پس الان که شهید شدند! اظهار کرد: ایشان حتما در رجعت بازخواهد گشت در رکاب امام زمان و در قدس نماز می‌خواند.

جباری افزود: سید حسن عزیز چند ماه قبل از شهادت نفرات و فرماندهان اصلی حزب‌الله را جمع کردند و گفتند شاید مدت زیادی در میان شما نباشم و ممکن است صف اول رهبری حزب‌الله همه کشته شویم اما رویه‌ای چیده و طراحی شد تا در این صورت آماده باشیم و نیروهای قوی‌تر جایگزین می‌شوند و حزب‌الله مقتدرتر پیش خواهد رفت.

 این مقام سپاه اظهار کرد: سید حسن نصرالله حزب‌الله را سازمانی معلم و قدرت‌پرور بار آوردند و فرماندهان توانمند و شجاعی را آموزش دادند. او به معنای واقعی کلمه یک فرمانده جامع الاطراف و  مصمم در اجرای برنامه‌ها و باهوش بود و مجموعه حزب‌الله اطاعت بی چون و چرا از او داشتند. دوستان در جهان اسلام عاشق او بودند و دشمن مجبور است عظمت او را بیان کند.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: ۱۲ الی ۱۳ سال در محضر آیت‌الله خامنه ای انجام وظیفه می‌کردم و شخصیت‌های زیادی در مجموعه‌های مختلف داخلی و خارجی می‌آمدند و ندیدم حضرت آقا جز حاج قاسم و سید حسن نصرالله را این گونه به آغوش بکشند و امروز قلب حضرت آقا داغدار است. بعد از وعده صادق کمی خوشحالی کردیم ولی حضرت آقا فرمودند که ما داغدار سید هستیم.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله از عظمتی برخوردار بود که خانواده حضرت آقا و فرزندانشان که از شخصیت‌های بزرگ هستند برای اینکه در کنار سید قرار بگیرند و با او عکس بگیرند از هم سبقت می‌گرفتند.

جباری گفت: حاج قاسم با یاری حزب‌الله لبنان و کمک و مدیریت سید حسن نصرالله و عمود خیمه جبهه مقاومت عبدالملک بدرالدین در یمن و ابومهدی مهندس در عراق و غیره، تشکیلات عظیم سیاسی و نظامی و اجتماعی ایجاد کردند که همه اجزای آن موفق شدند و در برخی موارد کارکردی بهتر از دولت‌های منطقه داشتند. طراح و صاحب فکر و نظریه‌پرداز جبهه مقاومت حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته هستند و این را هم حاج قاسم و هم سید حسن می‌گفتند و سید حسن نصرالله در تکامل این جبهه نقش بی‌بدیل ایفا کردند.

سید حسن نصرالله یک شخصیت تراز اول سیاسی و کاریزماتیک داشت

مشاور فرمانده کل سپاه اضافه کرد: این تشکیلات عظیم بدون این افراد شکل نمی‌گرفت. سید حسن نصرالله یک شخصیت تراز اول سیاسی و کاریزماتیک داشت. 

آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها سال قبل به داد صهیونیست‌ها نرسیده بودند رژیم صهیونیستی یکی دو ماهه طومارش پیچیده شده بود، اما بدانند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. آمریکایی‌ها رویای این را داشتند در منطقه حاکم باشند، اما چون سید حسن و حاج قاسم و بدرالدین و حشدالشعبی در منطقه بودند به نتیجه و هدف خود نرسیدند.

وی تصریح کرد: شهیدان حاج قاسم و سید حسن نصرالله راز توفیقات خود را در این می‌دانستند که همواره تابع ولی امر خود باشند. آن چه که ولی امر مسلمین می‌گفت معقول‌ترین دیدگاهی بود که درباره یک مساله می‌توان شنید و به آن عمل کرد. معتقد بودند قداست عمل و تدبیر حضرت آقا منجر به برکتی می‌شود که کارهای سخت را آسان می‌کند.

جباری در ادامه به ذکر خاطره‌ای از سید حسن نصرالله که برای وی تعریف کرده است، پرداخت و گفت: ایشان گفتند وقتی اسحاق رابین نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با حافظ اسد توافق کردند که حزب‌الله خلع سلاح شود، همه ناراحت و نگران بودند که چه می شود. ما آمدیم ایران و خدمت مسئولان وقت رسیدیم اما گفتند دیگر توافق شده و نمی‌توان کاری کرد. اینها دل ما را خالی کردند و روز سوم حضرت آقا به ما وقت دادند و وزیر دفاع هم آنجا بودند و ایشان گفتند نگران نباشید و به وزیر دفاع گفتند بیش از گذشته آنها را پشتیبانی کنید و با قوت پیش بروید و آقای سید حسن نصرالله عزیز به زودی در رژیم صهیونیستی اتفاقاتی می‌افتد  که فضا عوض می‌شود. برگشتیم لبنان و مدتی نگذشت که یک جوان افراطی اسحاق راببین را به جهنم واصل کرد و ایهود باراک جانشین شد و تمام توافق‌های قبلی از جمله توافق مذکور را لغو کرد.

وی ادامه داد: ما چنین نعمتی داریم و قدر نمی دانیم. سید وقتی این خاطرات را گفتند اما گلایه ای کردند و گفتند برخی از مسئولان شما قدر آقا را نمی‌دانند که او در چه جایگاه رفیعی است و باید از او تبعیت کرد و من به شما می‌ گویم، بعدها خواهیم دید و فهمید چه بلاهایی به تدبیر آقا از سر ما باز شد.

جباری گفت: حوادثی در تاریخ بشر و اسلام و کشور ما اتفاق اقتاده است که برای امروز ما عبرت است. میلیون‌ها انسان بی‌گناه به خاطر ضعف حکومت‌ها و نداشتن یک رهبر ‌قوی و مقتدر الهی تسلیم و تباه شدند چون یک رهبر انقلابی مثل امامین ما نداشتند. درک آمریکایی ها از رویارویی با ما این بود که ایران اسلامی و  جبهه مقومت دوام نمی‌آورد اما ما برنده قطعی این میدان و پیروز میدان هستیم  توان بالای نظامی و مردمی ما قوی است.

۹۱ درصد کشورهای دنیا امروز علیه اسرائیل هستند

وی تاکید کرد که ۹۱ درصد کشورهای دنیا امروز علیه اسرائیل هستند. این راه را باید ادامه داد، اعترضات دنیا را ببینید این اوج حقوق بشر است. امروز صدها هزار نفر مسلمان و مسیحی قیام می‌کنند و اعتراض می‌کنند به شکلی که دوربین‌ها نمی توانند انتهای جمعیت را نشان دهند، آیا نباید تبعیت کنید و به حرف مردم دنیا توجه کنید؟ دست از ظلم و ستم در عالم بردارید؟ مردم غزه را نابود کردند و الان سراغ لبنان آمده‌اند.

نماز جمعه هفته قبل اراده ما را بر اراده دشمن غالب کرد

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: گاهی وقتی توفیق داشتیم در نمازهای صبح محضر آقا باشیم تا صبح مشغول بندگی و دعا هستند و از خدا و امام زمان یاری می‌طلبند. نماز صبح که تمام می‌شود شاید ۴۰ دقیقه به سجده می‌روند و عبا را به سر می‌کشند و با خدای خود راز و نیاز می‌کنند؛ این عبادت‌ها و مدیریت‌هاست که بلاها را از سر امت ما دور کرده است.  

جباری اظهار کرد: نماز جمعه هفته قبل سراسر حکمت، عزت و شجاعت و سربلندی با حضور رهبری بود و حضور آقا و حضور آگاهانه مردم و در کنارش وعده صادق ۲ همه چیز را عوض کرد و اراده ما را بر اراده دشمن غالب کرد. جهاد، جهاد کبیر است. باید کاری کنیم اراده ما بر دشمنان غالب شود.

وی خطاب به برخی‌ها که در موضع‌گیری‌ها اشتباه می‌کنند، گفت: امام جامعه وقتی تصمیم می‌گیرند و وقتی ایشان تصمیم می‌گیرند کسی نمی‌تواند خلاف ایشان عمل کند، از این رو از مطالب ناصواب پرهیز کنید و حریم ولایت و حرمت فرماندهان در خط مقدم را حفظ کنید. امروز وحدت ملی مهم است.

وی تاکید کرد: یقین داشته باشید اسراییل از حیث اجتماعی، ملی و سیاسی و نظامی در موضع ضعف است و مثل سگ هار رفتار می‌کند و ایران و جبهه مقاومت نحوه رفتار با این سگ هار را می‌داند.

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بر خلاف برخی فضاسازی‌ها توسط رسانه‌های استکباری، جنگی در ‌کار نیست. شاید یک نقطه را بزند آن هم برای حفظ موقعیتش اما اگر یک نقطه از کشور ما را بزند ده‌ها مراکز حساس آنها را می‌زنیم. اسراییلی‌ها از جنگ با ما می‌ترسند و آمریکایی‌ها بیشتر از آنها می‌ترسند.

وی گفت: سیستم حزب‌الله کاملا بازسازی شده است و امروز در اوج آمادگی است و انتقام شهید سید حسن نصرالله حتما گرفته می‌شود.

وعده صادق ۲ نقشه‌برداری ضربه مهلکی بود که بعدا به آنها می‌زنیم

جباری در انتها تاکید کرد که وعده صادق ۲ نقشه برداری برای ضربات مهلکی بود که ما بعدا بر پیکر آنها خواهیم زد./ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد