سلیمی نمین در گفتگو با فردا:

راه خشکاندن ریشه صهیونیسم

کد خبر: 1320039

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: قطعا رژیم صهیونیستی نمی تواند تداوم بقا پیدا کند چون با سرشت آدمی در تضاد است اما از بین رفتن آن به هوشمندی و آگاهی بخشی نیاز دارد.

راه خشکاندن ریشه صهیونیسم

گروه سیاسی فردا: اسرائیل بحرانی‌ترین روزهای خود را از 70 سال پیش تاکنون سپری می کند، در داخل سرزمین‌های اشغالی چنددستگی و شکاف عمیق بین ساکنان و تفکرات سیاسی واقعیتی غیرقابل کتمان است. بمباران تل‌آویو از غزه و جنوب لبنان هر روز وحشت را به جامعه صهیونیست بیشتر تزریق می کند. پاسخ ایران در قالب وعده صادق2 نیز بسیاری از محاسبات دولت نتانیاهو را بر هم ریخته است. حال این سئوال مطرح می شود که رژیم اشغالگر قدس تا چه زمانی تاب تحمل این فشارهای کمرشکن را دارد؟

عباس سلیمی نمین در گفتگو با خبرنگار فردا درباره آینده رژیم صهیونیستی گفت: ملت های منطقه امروز با پدیده نژادپرستی افراطی رژیم صهیونیستی مواجه هستند؛ این پدیده ساختارش نیاز به تأمل و مطالعه دارد. تجارب تاریخی همچون رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی و نازیسم نشان می دهد که قطعا سیستم نژادپرستی نمی تواند تداوم بقا پیدا کند چون با سرشت آدمی در تضاد است اما از بین رفتن آن به هوشمندی و آگاهی بخشی نیاز دارد.

وی نژادپرستی رژیم صهیونیستی را بسیار پیچیده خواند و افزود: صهیونیست ها در طول دهه ها توانستند سناریوهایی همچون هولوکاست را هوشمندانه طراحی و در اذهان عمومی جهان جا بیندازند تا از خود چهره ای مظلوم تصویر کنند. امروز هر کس با نژادپرستی صهیونیسم مخالفت کند بر او برچسب مقابله با یهودیت می زنند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: آشکارسازی واقعیت های پشت صحنه نژادپرستی صهیونیسم به این پدیده شوم پایان می دهد. البته این کار خیلی راحت نیست چون حذف مظلومیت های کاذب زمان می برد. این رژیم نژادپرست هر جا خود را در خطر دید حتی یهودی ها را قربانی اهداف خودش کرد. اسناد زیادی وجود دارد که چطور صهیونیست ها یهودیان مخالف را حذف فیزیکی کردند.

وی صهیونیسم را تهدید جدی برای جهان به ویژه یهودیت خواند و ادامه داد: رژیم صهیونیستی مجموعه ای از اهداف پلید را پشت یک دین الهی مخفی کرده است، حال آنکه نه تنها آن اهداف هیچ سازگاری با آموزه های دین یهود ندارد بلکه در تعارض جدی با آن است.

سلیمی نمین مرگ صهیونیسم را حتمی خواند و گفت: سرمایه داری با نژادپرستی پیوند عمیق دارد چون نمی تواند بدون تحقیر ملت ها به حیات خودش ادامه دهد. باید سایر ملت ها تحقیر شوند تا تولیدات نظام سرمایه داری برای آنها جاذبه ایجاد کند؛ باید این پیچیدگی ها برای افکارعمومی جهان روشن شود که البته نشانه هایش را این روزها می بینیم تا ریشه صهیونیسم خشکانده شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد