لاریجانی: حمله شب گذشته سپاه پاسداران بسیار مؤثر بوده است

کد خبر: 1318978

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: عملیات وعده صادق 2 معادلات آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی را دچار تحول جدی می‌کند لذا این‌طور نیست که با انجام جنایت به هرچه می‌خواهند برسند پس باید واقعیت‌ها را ببینند.

لاریجانی: حمله شب گذشته سپاه پاسداران بسیار مؤثر بوده است

محمد جواد لاریجانی کارشناس مسائل سیاسی امروز در برنامه صف اول درباره عملیات شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به نظرم خوب است که این عملیات را از منظر بیرون نگاه کنیم زیرا بسیاری می‌گویند که این موشک‌ها به جایی نخورده است و تبلیغات‌های دروغین ارائه می‌دهند.

وی افزود: یک قرائنی وجود دارد که نشان می‌دهد این تبلیغات نادرست است زیرا اولاً خود تشکیلات نظامی ادعا کردند که تعداد قابل‌توجهی از موشک‌ها به قسمت مرکزی مناطق اشغالی اصابت کرده و هیچ‌کدام نگفتند که خسارتی بار نیاورده است

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: همچنین از ۹ میلیون جمعیتی که در مناطق اشغالی ساکن هستند تقریباً ۸ میلیون از آن‌ها در پناهگاه‌ها هستند لذا اگر این موشک‌ها بی‌خاصیت است پس چطور این جمعیت به پناهگاه‌ها می‌روند.

لاریجانی گفت: سخنگوی پنتاگون نیز که یک نظامی است می‌گفت این حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل بسیار جدی، مؤثر و خطرناک بود همچنین گفت که ما در حال بررسی خسارات وارد هستیم و ببینیم چطور می‌توانیم دفاع رژیم را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه حمله شب گذشته سپاه پاسداران بسیار مؤثر بوده است، عنوان کرد: جمع‌بندی بنده این است که با توجه به قرائن بیرون و غیر از اعتمادی که به گزارش نیروهای خود داریم سپاه پاسداران کار تمیزی از هر جهت انجام داد.

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: این عملیات از جهت زمانی هم بسیار جالب بود زیر صهیونیست‌ها آماده بودند سال جدید خودشان را جشن بگیرند اما مجبور شدند به زیرزمین‌ها پناه ببرند لذا امسال برای رژیم صهیونیستی سال سیاهی است.

لاریجانی گفت: عملیات وعده صادق 2 معادلات هم آمریکا، هم اروپا و هم رژیم صهیونیستی را دچار تحول جدی می‌کند لذا این‌طور نیست که با انجام جنایت به هرچه می‌خواهند برسند پس باید واقعیت‌ها را ببینند.  /فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد