همسر شهید امیرعبداللهیان: سردار دیپلماسی طوفان‌الاقصی را جلوه عزت فلسطین می‌دانست

کد خبر: 1300208

همسر شهید امیر عبداللهیان گفت: شهید امیر عبداللهیان وحدت جریان مقاومت در غزه در جریان طوفان‌الاقصی را یکی از جلوه‌های عزت فلسطین می‌دانستند و معتقد بودند در سایه مقاومت آنان روحیه دشمن درهم‌شکسته است.

همسر شهید امیرعبداللهیان: سردار دیپلماسی طوفان‌الاقصی را جلوه عزت فلسطین می‌دانست

همسر شهید امیر عبداللهیان عصر امروز در مراسم استقبال از خانواده‌های شهدای غزه در تهران اظهار کرد: سلام بر ملت سرافراز ایران و عزیزانی که در دیدار با خانواده شهدای فلسطین حاضر هستند و درود بر خواهران و برادران عزیزی که فرزندانشان شهید شده و کماکان از دیگر فرزندان خویش برای عزیمت به معرکه نبرد با دشمن حمایت می‌کنند.

وی گفت: ای پدر و مادرانی که شاهد رنج خانواده خویش در اثر قحطی ساختگی دشمن هستید و دختران و پسرانی که در زیر حملات دشمن قد کشیده‌اید به ام‌القرای جهان اسلام خوش آمدید؛ یقین داشته باشید هر رزمنده‌ای که به‌سوی دشمن صهیونیستی می‌رود دعای امام خامنه‌ای و میلیون‌ها ایرانی را به همراه دارد.

همسر شهید امیر عبداللهیان بیان کرد: ای مردم مقاوم، امروز جهانیان شاهد مقاومت و ایستادگی شماست و فراموش نمی‌کنیم که در روزهای سخت تجاوز و ظلم دشمن تمسک به قرآن جستید و بر شما آزادگان جهان درود باد.

وی افزود: به‌راستی موضوع فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام است و امروز به‌واسطه مقاومت شما خانواده شهدا، غزه در صدر اخبار جهان قرار گرفته است.

همسر شهید امیر عبداللهیان گفت: شهید امیر عبداللهیان وحدت جریان مقاومت در غزه در جریان طوفان‌الاقصی را یکی از جلوه‌های عزت فلسطین می‌دانستند و معتقد بودند در سایه مقاومت آنان روحیه دشمن درهم‌شکسته است و به‌رغم سختی‌ها پیروزهای بزرگی در جبهه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی و... نصیب ملت فلسطین و جهان اسلام شده است.

وی اضافه کرد: پیروزی دیگر جبهه مقاومت بیداری افکار جهانیان و حمایت بی‌سابقه آنان است که نشانه هوشیاری در مورد مسئله فلسطین است و امروز جهانیان و جوانان طبق فرموده امام خامنه‌ای در طرف درست تاریخ هستند و این نشانه زنده‌بودن مسئله فلسطین است و رژیم صهیونیستی امروز منفورتر از هر زمانی شده است.

همسر شهید امیر عبداللهیان در پایان افزود: بنده به سهم خود و نمایندگی از خانواده شهید امیر عبداللهیان از رزمندگان فلسطین و جبهه مقاومت و همه آزادگان جهان که با سلاح و قلم و دیپلماسی و گفتن کلمه حق از فلسطین حمایت می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم و سخنانم را با این بیان شهید امیر عبداللهیان تمام می‌کنم که «ایران همیشه و با تمام قوا به حمایت همه‌جانبه خود از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد»./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها