صبح نو: تندروهای جبهه اصلاحات غلبه می‌کنند یا مشارکت‌جویان؟

کد خبر: 1293753

آیا دود سفید از اردوگاه اصلاح‌طلبان برای حمایت از نامزد یا نامزدهای اصلاح‌طلب بلند خواهد شد و یا باز هم ساز و کار تشکیلاتی و انتخاباتی اصلاح‌طلبان می خواهد چون سه انتخابات گذشته، رفتار منفعلانه را در پیش بگیرد و تماشاچی انتخابات باشد.

صبح نو: تندروهای جبهه اصلاحات غلبه می‌کنند یا مشارکت‌جویان؟

گروه سیاست سایت فردا - جلسه شورای عالی اصلاح‌طلبان (جبهه اصلاحات) به‌منظور انتخابات ریاست‌جمهوری در حالی برگزار شد که این تشکیلات انتخاباتی در انتخابات سه ماه پیش پارلمان بروز و نمودی از خود نشان نداد و به تعبیری تحریم انتخابات را در پیش گرفت. 

روزنامه صبح نو با اشاره به این موضوع نوشته: در این نشست  بسیاری از احزاب اصلاح‌طلب تأکید بر مشارکت فعال اصلاح‌طلبان داشتند؛ اما با امر و نهی برخی از تندروها در جلسه رو‌به‌رو شدند. تندروها در جلسه تأکید داشته‌اند که اگر قرار باشد در انتخابات مشارکتی داشته باشیم هم مشروط خواهد بود. 

حضور بهزاد نبوی در این نشست در حالی صورت می‌گیرد که او مدت‌هاست در جلسات اصلاح‌طلبان شرکت نمی‌کرد که برخی از تحلیلگران سیاسی معتقدند: «با توجه به اینکه بهزاد نبوی در طیف اصلاح‌طلبان انتخابات‌محور دسته‌بندی می‌شود احتمالا حضور او برای غلبه بر تندروهای اصلاحات و خروج جبهه اصلاحات از انفعال سیاسی و انتخاباتی است.» 

باید دید آیا دود سفید از اردوگاه اصلاح‌طلبان برای حمایت از نامزد یا نامزدهای اصلاح‌طلب بلند خواهد شد و یا باز هم ساز و کار تشکیلاتی و انتخاباتی اصلاح‌طلبان می خواهد چون سه انتخابات گذشته، رفتار منفعلانه را در پیش بگیرد و تماشاچی انتخابات باشد و دیگر عناصر سیاسی و حزبی اصلاح‌طلبان را هم از هر گونه کنشگری سیاسی و انتخاباتی بر حذر دارد و پدرسالارگونه رفتار کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها