همشهری: در جنگ روایت‌ها هم پیروز شدیم

کد خبر: 1286262

همشهری نوشت: واکنش سریع و جبهه‌ای شهروندرسانه‌ها در رسانه‌های اجتماعی. این اقدام هماهنگ و از سرمسئولیت با حمایت و پشتیبانی رسانه‌های اصلی و گروه‌های مرجع و نخبگانی و مسئول صورت گرفت. به‌نوعی یک وحدت و اجماع سیاسی و رسانه‌ای پشتیبان تنبیه اسرائیل بود.

همشهری: در جنگ روایت‌ها هم پیروز شدیم

گروه سیاست سایت فردا - این بار برخلاف گذشته‌ها رسانه‌های غربی و صهیونیستی نتوانستند گزارشی دروغین از آنچه بر سر اسرائیل آمد را به جهانیان غالب کنند.

روزنامه همشهری در این باره نوشته: راه‌حل، کوتاه و ساده بود. موشک خوردند و باید حیثیت بربادرفته‌شان را جبران می‌کردند. 

قابل پیش‌بینی بود چه خطی را می‌روند. ابتدا انکار و بعد هم رجزخوانی. تحقیر و بعد هم هراس‌افکنی. اما واقعیت این است که در این پروژه رسانه‌ای نیز به شکل آموزنده‌ای شکست خوردند. در جنگ روایت‌ها نیز پیروز میدان، روایت تنبیه بود؛ روایت وعده صادق.

اسرائیلی‌ها بعد از 2روز حیرت، این‌بار ناچار شدند مدعی جنگ شوند. اما همین نیز در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخلی جدی گرفته نشد و با آن برخورد طنزآلود شد. علت نیز واکنش فوری مقامات کشوری و لشکری بود؛ اینکه بدون تعلل و در سطح بسیار وسیع‌تر و درهم‌شکننده‌تر از قبل پاسخ می‌دهیم.

و این یعنی شکست تمام‌عیار در جنگ روایت‌ها. اما چرا شکست خوردند؟

واکنش سریع و جبهه‌ای شهروندرسانه‌ها در رسانه‌های اجتماعی. این اقدام هماهنگ و از سرمسئولیت با حمایت و پشتیبانی رسانه‌های اصلی و گروه‌های مرجع و نخبگانی و مسئول صورت گرفت. به‌نوعی یک وحدت و اجماع سیاسی و رسانه‌ای پشتیبان تنبیه اسرائیل بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها