رزمایش هوایی ارتش/ عملیات موفق رزم هوایی میگ 29 و اف14

کد خبر: 1234843

سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: در روز دوم فاز عملیاتی رزمایش، عملیات رزم هوایی جنگنده‍های میگ 29 و اف 14 با موفقیت انجام شد.

رزمایش هوایی ارتش/ عملیات موفق رزم هوایی میگ 29 و اف14

 امیر خلبان علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش، عملیات رژه و رزم هوایی در شرایط درگیری و صحنه واقعی نبرد توسط جنگنده های میگ۲۹ و اف۱۴ بر فراز منطقه عملیاتی با پرتاب چف و فلر با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات سوختگیری هوایی برفراز جزایر خلیج فارس،جمع آوری اطلاعات سیگنالی، شنود الکترونیکی و عکس‌برداری توسط هواپیماهای شناسایی و گشت دریایی p۳f و عملیات امداد توسط هواپیمای اورژانس هوایی C-۱۳۰ در منطقه عمومی انجام شد.

سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت در پایان خاطرنشان کرد: در این رزمایش عملیات بارریزی با تخصص و تبحر بالای خلبانان نیروی هوایی ارتش با هواپیماهای سی130 این نیرو در منطقه عملیاتی با موفقیت انجام شد.

انهدام اهداف زمینی توسط پهپادهای کرار در رزمایش اقتدار هوایی ارتش

دردومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، اهداف زمینی توسط پهپاد های بمب افکن کرار با شلیک بمب های 500 پوندی، با موفقیت منهدم شدند.

به گزارش فارس، امیر خلبان علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت با اعلام خبر فوق و بیان اینکه بمب‌های 500 پوندی، پیش از این توسط جنگنده‌های اف4 و اف5 حمل و مورد استفاده قرار می‍گرفت گفت: پهپاد های بمب افکن کرار با شلیک بمب های 500 پوندی، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

وی اظهار کرد: این رزمایش بر اساس صحنه واقعی جنگ انجام و ارزیابان و ناظران ستادکل نیروهای مسلح، قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه مراحل انجام این رزمایش حضور داشته و به ارزیابی اقدامات، دستاوردها و نتایج آن خواهند پرداخت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد