دلیل ثبت‌نام احمدی‌نژاد در انتخابات از زبان خودش

کد خبر: 653929

رئیس دولت نهم و دهم پس از نام نویسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور و ثبت نامم فقط برای حمایت از بقایی است و به قول اخلاقی که دادم پایبندم.

خبرگزاری فارس: رئیس دولت نهم و دهم پس از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور و ثبت نامم صرفا برای حمایت از بقایی است و به قول اخلاقی که دادم پایبندم. وی افزود: در حال حاضر در شرایطی که لایق و شایسته آن باشیم، قرار نداریم و نیازمند عزم ملی وحدت و تلاش خستگی ناپذیر برای رسیدن به جایگاه شایسته هستیم. احمدی نژاد افزود: بنده به عنوان خادم کوچک ملت برای همه شناخته شده هستم. بنده آقای مشایی و آقای بقایی از معدود کساتی هستیم که تمام زندگی مان توسط نهادهای گوناگون بارها شخم زده شده است و ما زندگی مان را شفاف در معرض دید همه قرار دادیم.

احمدی نژاد پیرامون ثبت نامش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رهبری سفارش فرمودند که بنده بعنوان کاندیدا در انتخابات شرکت نکنم و من هم پذیرفتم. توصیه ایشان به معنای نهی نبود، گفتند نه میگوییم بیایید و نه میگوییم نیایید. علی رغم اینکه توصیه ایشان مانع از حضور نبود.
وی افزود: علرغم اینکه فشار گسترده مردم به من بود و است که وارد میدان انتخابات شوم اما من به قول اخلاقی که دادم پایبندم و امروز حضور و ثبت نامم صرفا برای حمایت از آقای بقایی است، من برای حمایت از آقای بقایی ثبت نام کرده ام.

احمدی نژاد اضافه کرد: بنده از ایشان حمایت میکنم. مطمینا بنده با همه توانم در خدمت آقای بقایی خواهم بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد