فروزنده: امیدی به دولت نیست

کد خبر: 473825

عضو جمعیت ایثارگران با بیان اینکه مجلس آینده باید کم تحرکی دولت را جبران کند،گفت: نمایندگان مجلس دهم باید در بعد خارجی استکبارستیز و در داخل نیز طرح و برنامه برای کارآمد کردن نظام اجرایی داشته باشند.

مهر: لطف الله فروزنده، با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: برای انتخاب مجلس آینده باید به دو موضوع و مولفه مهم توجه داشت و بر اساس آن تصمیم گرفت.
وی افزود: یکی از مباحثی که باید برای انتخابات نمایندگان مجلس به آن توجه داشت شرایط خاص انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان است.
فروزنده بیان داشت: امروز آمریکا با تمام توان در صدد مبارزه با گفتمان انقلاب اسلامی است چراکه این گفتمان تبدیل به گفتمان غالب منطقه شده و نقش کلیدی ای را در ایجاد وحدت میان کشورهای اسلامی ایفا می کند در نتیجه مجلسی که روی کار می آید باید این فرآیند را تقویت و وحدت و انسجامی را که در مقابل استکبار ایجاد شده است را تعمیق بخشد.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تاکید کرد: با توجه به شرایطی که ایران در منطقه دارد نمایندگانی که وارد مجلس می شوند، باید روحیه استکبارستیزی و حمایت از مقاومت داشته باشند، واداده نباشند و دچار محاسبات اشتباه نشوند.
وی همچنین با اشاره به دیگر مولفه ای که باید در انتخاب مجلس آینده به آن توجه داشت، ادامه داد: ما با شرایط رکود مواجه هستیم. دولت نه برنامه مشخصی برای خروج از شرایط فعلی دارد و نه توانی که بتواند مسائل اقتصادی را دنبال کند لذا ما به یک مجلس چابک و کارآمد که منصفانه نقد کند و فکر و ایده داشته باشد نیازداریم تا بتواند دولت را به حرکت دربیاورد.
فروزنده گفت: دولت به لحاظ ترکیب سنی و نوع نگاهی که دارد، امیدی نیست که بتواند حرکت جهشی و جدی در امور اقتصادی داشته باشد و شاید یک مجلس کارآمد و چابک بتواند این موضوع را جبران کند.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، خاطرنشان کرد: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که در بعد خارجی استکبارستیز باشند و در داخل نیز طرح و برنامه برای کارآمد کردن نظام اجرایی داشته باشند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد