آيت الله مکارم شيرازي: شيعه و سني در عراق از سرزمين خود با صلابت دفاع کنند

کد خبر: 347132

در ادامه اين پيام تاکيد شده است: إن شاءالله دولت عراق با پشتيباني ملت فهيم آن کشور موفق به دفع فتنه اشرار تروريست و پاکسازي آنها خواهد شد و حمايت مردم از قواي امنيتي و نظامي ثبات و آرامش را به اين کشور بازخواهد گرداند.

ایسنا: يکي از مراجع تقليد قم با صدور پيامي حملات تروريستي به استان‌هاي عراق را محکوم و بر تشکيل جلسات دعا براي پيروزي مردم عراق تاکيد کرد.

در پيام آيت الله مکارم شيرازي آمده است: اخبار مربوطه به تهاجم تروريست‌هاي تکفيري به شهر مقدس سامرا و حمله وحشيانه به نينوا و مناطق اطراف آن موجب نگراني شد. اينجانب ضمن توصيه به اتحاد و وحدت کلمه ميان مسلمانان، از برادران شيعه و سني خود در عراق مي‌خواهم نسبت به رفتار تروريست‌هاي تکفيري بسيار هوشيار و بيدار باشند و از سرزمين خود با صلابت دفاع کنند. در ادامه اين پيام تاکيد شده است: إن شاءالله دولت عراق با پشتيباني ملت فهيم آن کشور موفق به دفع فتنه اشرار تروريست و پاکسازي آنها خواهد شد و حمايت مردم از قواي امنيتي و نظامي ثبات و آرامش را به اين کشور بازخواهد گرداند. در بخش ديگري از اين پيام خاطرنشان شده است: تبعيت مردم متدين عراق از علما و مرجعيت ديني به ويژه در مقاطع حساس، بسيار حياتي و مهم است و همراهي و همدلي مردم با يکديگر موجب موفقيت و پيروزي آنان خواهد شد. در پيام اين مرجع تقليد افزوده شده است: اينجانب از مجامع بين‌المللي و رهبران ديني دنيا مي‌خواهم ضمن محکوميت شديد اين اعمال تروريستي، نسبت به بستن منابع مالي و پشتيباني تکفيري‌هاي جنايتکار اقدام کنند و الا آتش فتنه به زودي همه منطقه و حتي کشورهاي غربي را فرا خواهد گرفت؛ از خداوند متعال امنيت و آسايش مردم عراق و وحدت و اتحاد همه مسلمانان را مسألت مي‌کنيم. در پايان اين پيام آمده است: در ضمن از همه برادران و خواهران ايماني مي‌خواهم که در روز نيمه شعبان در جلسات خود ضمن دعا براي سلامتي و ظهور امام زمان(ارواحنا فداه) براي پيروزي ملت غيور عراق بر تروريست‌ها جداً دعا کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد