آقای رسایی! لطفا از شهرستان پایداری کاندیدا شوید، مردم تهران را به شما امیدی نیست!

کد خبر: 162565

آخرین یاداشتی که تیتر یک این سایت است با عنوان «عذر خواهی از روحانیت» در تاریخ ۲۷ شهریور روی خط این سایت رفته است که در آن از جامعه روحانیت به خاطر کم کاری ۹ دی عذر خواهی شده است. حمید رسایی در این یادداشت نوشته است:

آقای رسایی! لطفا از شهرستان پایداری کاندیدا شوید، مردم تهران را به شما امیدی نیست!
شفاف:

‌حمید رسایی، نماینده مردم تهران، ‌ری، ‌شمیرانات و اسلامشهر و عضو کمیسیون فرهنگی و رییس کمیته رسانه و هنر این کمیسیون است. در محافل سیاسی بیشتر او را به عنوان یک عضو سیاسی حامی دولت می‌شناسند تا نماینده مجلسی که به عنوان رئیس کمیته رسانه و هنر به فکر ارتقاء فرهنگ رسانه‌ای و هنر کشور باشد. موضوع گیری‌ها تند او در قبال منتقدین دولت ورد زبانهاست و تذکرات و نطق‌های او در صحن علنی مجلس در حمایت از دولت مشهور است. نگاهی به ۱۰ مطلب اخیر سایت رسمی حمید رسایی به عنوان نماینده بخش بزرگی از تهران، نشان می‌دهد که در چند ماه اخیر وی هیچ برنامه‌ای برای رفاه مردمی که به او رای داده‌اند، به مجلس ارائه نکرده و حتی از هیچ پروژه عمرانی یا فرهنگی به نفع مردم تهران دفاع نکرده است و تنها کارفرهنگی که انجام داده است حمایت از نشریه ۹ دی بوده که آن هم فعالیت سیاسی محسوب می‌شود تا فرهنگی و نفع شخصی حمید رسایی نیز در آن دخیل بوده است.

در طی ۳ ماه اخیر، ۴ یادداشت، ۴مصاحبه، ۲ مورد مطرح کردن وقایع صحن علنی و ۲مورد بازتاب مصاحبه‌ها و یادداشت‌های حمید رسایی مهمان تیتر یک سایت رسمی حمید رسایی بوده است. آخرین یاداشتی که تیتر یک این سایت است با عنوان «عذر خواهی از روحانیت» در تاریخ ۲۷ شهریور روی خط این سایت رفته است که در آن از جامعه روحانیت به خاطر کم کاری ۹ دی عذر خواهی شده است. حمید رسایی در این یادداشت نوشته است:

«مدیرمسئول ۹ دی خود را ملزم می‌داند بابت هر گونه قصور و کوتاهی در دفاع از حریم روحانیت معزز و انقلابی عذرخواهی کند؛ به ویژه ما از روحانیت معزز عذرخواهی می‌کنیم که همچنان لباس روحانیت بر تن کسی است که بر خلاف احکام صریح اسلام و در حالی که لباس روحانیت به تن داشت با دخترکان ایتالیایی دست می‌دهد.»

آخرین مصاحبه رسایی با خبر گزاری فارس نیز در تاریخ ۲۴ شهریور درباره نشریه ۹ دی بوده است. عنوان این مصاحبه، «۹دی بدون تغییر خط مشی از شنبه منتشر می‌شود» است. مدیر‌مسئول هفته‌نامه ۹ دی در این مصاحبه یادآور شده است:

«سردبیر و تیم این هفته‌نامه‌‌ همان تیم سابق است و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده اما نیروهای جدیدی که تأثیرگذاری هفته نامه ۹ دی را به واسطه توقیف آن شاهد بودند تمایل زیادی برای همکاری با این نشریه دارند و این نیروهای جدید به جمع اعضای تحریریه ۹ دی افزوده خواهند شد.»

در تاریخ ۱۲ شهریور نیز یاداشتی از رسایی با عنوان، «آقای باهنر مواضع آن روز‌ها یادتان هست» روی خروجی سایت رسمی رسایی قرار گرفت. در این یادداشت به مسائل پیش آمده بعد از انتخابات دهم و فتنه ۸۸ پرداخته شده وسعی شده انتقاد‌های باهنر از جبهه پایداری به وقایع آن روز‌ها ارجاع داده شود. در این یادداشت آمده است:

«از آنجا که اخیرا باهنر در مصاحبه با هفته نامه‌ای یادآوری تاریخ را به رخ اعضای جبهه پایداری کشیده، مناسب بود تا خاطره‌ای را به یادشان بیاورم و چند سئوال را که پیش از این نیز در اذهان نقش بسته را مجددا بازخوانی کنم و قضاوت را به خوانندگان واگذارم بویژه دوستان اصولگرایی که در بدنه این جریان عظیم اجتماعی همواره هزینه داده‌اند و امثال آقای باهنر نیز همواره از هزینه‌های داده شده برای خود ردای ریاست و مسئولیت دوخته اند.»

درتاریخ ۱ شهریور نیز ایشان در یاداشتی با عنوان، «خواهش می‌کنم نوار سخنرانی‌ام را منتشر نکنید» به انتقاد ازسایت‌های خبری پرداخته که به انتقاد از وی درباره سخنرانی‌هایش پرداخته‌اند. وی در این یادداشت آورده است:

«روز دوشنبه در یکی از اتاق‌های مجلس در جلسه‌ای که با حضور برخی از مشاوران و سربازان آقای خاص برگزار شده تصمیم بر این شده تا خبر سازی خود را به شکل دیگری ادامه دادند از جمله سایت آینده نیوز، تابناک و چند سایت دیگر خبرسازی کنند و از جمله تیتر‌هایشان این بود: «نگرانی رسایی از انتشار نوار سخنرانی‌اش». من از این دوستان خواهش می‌کنم بیشتر از این دست و پای ما را نلرزانند و سخنرانی‌ام را منتشر نکنند که قالب تهی می‌کنم.»

در ۲۶ مرداد ماه نیز رسایی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس درباره همین مساله انتشار نوار سخنرانی‌هایش، مواردی را مطرح کرد. وی در مصاحبه‌ای با عنوان «انتقاد رسایی از توزیع یک متن درباره وی در صحن علنی مجلس»، گفت:

«امروز دوستانی به بنده مراجعه کرده و متنی را نشان دادند که سخنرانی و صحبت‌های اینجانب در جمعی بود. برخی از همکاران نیز بدون مراجعه راجع متن نوشته شده قضاوت کردند.»

رسایی همچنین در مصاحبه‌ای که درتارخ ۲۷مرداد ماه داشته است انتقاداتی را به علی لاریجانی رئیس مجلس بیان کرده است. وی در این مصاحبه که با عنوان، «لاریجانی به استعلامات اصل ۹۰ پاسخ نمی‌دهد» روی خط سایت رسمی‌اش رفت، گفت:

«تا آنجایی که بنده اطلاع دارم چند مورد شکایات نمایندگان از آقای لاریجانی بابت رفتارهای وی و نقض آئین‌نامه داخلی و بی‌توجهی‌های وی و گاهاً رفتارهای غیرقابل قبول آقای لاریجانی با اشخاص و نمایندگان بوده، وجود دارد و چند مورد هم هست که تعداد شاکیان بیش از ۳۰ نفر است که یک مورد آن مربوط به لایحه حمایت از خانواده بود که آقای لاریجانی برخلاف آیین‌نامه این لایحه را از دستور کار خارج کرد.»

وی همچنین در مصاحبه‌ای در تیر ماه خواستار صراحت و سرعت عمل در مجازارت ضاربان طلبه‌ای شد که به قصد امر به معروف و نهی از منکر آسیب دیده بود. وی در این مصاحبه با عنوان، «صراحت و سرعت عمل در مجازات ضاربان آمران به معروف ضروری است»، گفت:

«صراحت و سرعت عمل در مجازات متعرضان به آمران به معروف و ناهیان از منکر و اطلاع‌رسانی گسترده در این باره، از تکرار این جنایات جلوگیری می‌کند.»

همچنین در عنوان‌هایی چون «جبهه پایداری به زودی اعلام موجودیت می‌کند»، «یادداشت رجا نیوز درباره آیت الله مصباح و ۹ دی»، «پاسخ ندادن لاریجانی به مکاتبات اصل ۹۰ درباره شکایت نمایندگان جرم است» و... مواردی از همین دست، به عنوان بازتاب و وقایع صحن علنی مجلس به عنوان تیتر یک روی خروجی وب سایت رسمی رسایی رفته است که از تیترهای آن پیداست که حمید رسایی به عنوان نماینده تهران در مجلس تنها به دفاع از مواضع سیاسی و گروه سیاسی که به آن وابسته است پرداخته و هیچ پروژه فرهنگی- عمرانی برای مردم تهران، در این چند وقت اخیر مورد حمایت ایشان نبوده است و هیچ اقدام و نطقی در مجلس در حمایت از مردم حوزه انتخابیه خود انجام نداده است. اهم مواردی که وی به آن‌ها پرداخته جبهه نوپای پایداری در حمایت از دولت و نشریه ایست که خود مدیر مسئول آن است و مهم‌ترین کار آن انتقاد از منتقیدن دولت است! حال سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا مردم به نمایندگان رای می‌دهند تا از حقوق آن‌ها دفاع کند یا با رایشان افرادی را بهارستان نشین می‌کنند تا از مواضع سیاسی و نفع شخصی خود دفاع کند؟ آیا وظیفه نماینده مجلس این نیست که گوش شنوای مردم حوزه انتخابیه خود باشد و تریبونی باشد برای مطرح کردن مشکلات آن‌ها در قوه مقننه یا اینکه نه نماینده وارد مجلس می‌شود تا وکیل الدوله باشد؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد