بررسی فوری لایحه احزاب

کد خبر: 397924

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور از درخواست وزارت کشور از معاون اول رئیس جمهور برای بررسی خارج از نوبت لایحه احزاب در دولت خبر داد.

بررسی فوری لایحه احزاب
گروه سیاسی فردا: اصغر افتخاری رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور درباره آخرین وضعیت لایحه قانون احزاب در دولت اظهار داشت: پیشنهادات احزاب اصلاح طلب و اصولگرا و همچنین وزارت کشور که در گذشته تدوین شده بود، در حال حاضر برای بررسی و تصویب به هیئت دولت ارسال شده است.
وی با اشاره به ارسال نامه به جهانگیری در خصوص بررسی خارج از نوبت لایحه احزاب گفت: از آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور درخواست کرده ایم که این لایحه خارج از نوبت در هیئت دولت بررسی شود و این درخواست را اخیراً در قالب نامه ای به وی ارسال کرده ایم. رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در پایان اظهار امیدواری کرد که اگر کارهای دولت متراکم نباشد، می تواند این لایحه را تا پایان سال بررسی کند. به گزارش تسنیم، پیش از این امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح اصلاح قانون احزاب در مجلس، از نهایی شدن طرح مذکور در کمیته بررسی این طرح در مجلس خبر داده بود. این درحالی است که لایحه احزاب که قرار است با طرح مجلس ادغام شود هنوز در هیئت دولت در نوبت رسیدگی قرار دارد و حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه قانون احزاب در هیئت دولت گفته که ما لایحه قانون احزاب را مدت‌ها است که برای بررسی در هیئت دولت، ارسال کرده‌ایم و بررسی آن در دولت بستگی به این موضوع دارد که چه زمانی در دستور کار کمیسیون‌های دولت قرار گیرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد