رونمایی از آشفتگی محافل خاص با نشر اکاذیب/ ایجاد اتاق فکر برای تخریب قالیباف!/ واکنش دولت به بداخلاقی رسانه‌هایش چیست؟

کد خبر: 284182

دست و پا زدن و سراسیمگی برخی محافل از اقبال اکثریت اعضای شورای شهر به قالیباف به خوبی قابل فهم است و این سنخ نشر اکاذیب در واقع مصداقی برای ابن آشفتگی است و ارزش پاسخگویی ندارد. بهتر است دولت محترم در مقابل این بی اخلاقی محافل رسانه ای وابسته به خود واکنشی اخلاقی داشته باشد.

سرویس سیاسی«فردا» : سایت انتخاب که سوی برخی عناصر سیاسی که سابقه امنیتی دارند هدایت می شود . در خبری مضحک مدعی شد که قالیباف در تلاش بوده است در جلسه امروز هیات دولت شرکت کند لیکن دولت از این امر ممانعت کرده است!
یک منبع آگاه در گفتگو با « فردا » در این خصوص با کذب محض خواندن این خبر تاکید کرد: دست و پا زدن و سراسیمگی برخی محافل از اقبال اکثریت اعضای شورای شهر به قالیباف به خوبی قابل فهم است و این سنخ نشر اکاذیب در واقع مصداقی برای ابن آشفتگی است و ارزش پاسخگویی ندارد. وی تاکید کرد: بهتر است دولت محترم در مقابل این بی اخلاقی محافل رسانه ای وابسته به خود واکنشی اخلاقی داشته باشد تا رویه هایی که در رسانه های دولت گذشته باب شده بود دوباره بازتولید نشود. اتاق فکر این تخریب ها کجاست؟ امروز سایت تهران پرس خبر داد که حداقل سه دفتر در نقاط مرکزی شهر تهران برای هدایت رسانه ای و سیاسی جریان رسانه ای علیه قالیباف، فعال شده اند. این سایت گزارش داد : یک دفتر در خیابان سمیه، یک دفتر در سعادت آباد و دو واحد در فاطمی، ایجاد شده است که بسیاری از فعالان رسانه ای و سیاسی اصلاح طلب در آنجا رفت و آمد می کنند. همچنین بودجه قابل توجهی از سوی برخی پیمانکاران سابق متروی تهران نیز برای این موضوع دریافت شده است تا بتوانند محسن هاشمی را به عنوان گزینه برتر برای شهرداری معرفی کنند. بنابراین گزارش این افراد علاوه بر رسانه های مکتوب، در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با جذب افراد خاص به تخریب علیه محمد باقر قالیباف و زمینه سازی اجتماعی برای محسن هاشمی رفسنجانی می پردازند. در چنین شرایطی پیوند تاکتیکی رسانه های جریان اصلاح طلب، رسانه های وابسته به یکی از خانواده های متنفذ و رسانه های جریان انحرافی در حمله به قالیباف در آستانه انتخاب شهردار توسط شورای شهر تهران بیش از پیش نمایان است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد