تصادف زنجیره‌ای در محور ورامین-تهران

کد خبر: 929499

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف زنجیره‌ای در محور ورامین-تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند.

تصادف زنجیره‌ای در محور ورامین-تهران

خبرگزاری مهر: محمد کرم درآبادی اظهار داشت: شامگاه پنج شنبه تصادف ۲ دستگاه پراید با یک دستگاه پژو پارس در محور ورامین به سوی تهران به سامانه ۱۱۵ اورژانس اطلاع رسانی شد.

وی افزود: بلافاصله ٣ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اضافه کرد: ۷ نفر در این حادثه مصدوم شده بودند، که پس از انجام اقدامات اولیه توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

جزئیات تصادف در محور ورامین- تهران اعلام شد سخنگوی آتش نشانی تهران جزئیات تصادف در محور ورامین- تهران را اعلام کرد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۸:۵۰ شامگاه پنج شنبه در محور ورامین- تهران محدوده «نظامی» به سمت «فیروزآباد» به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده و بلافاصله ایستگاه شماره ۸۶ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: ۳ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه پراید و یک پژو پارس با یکدیگر برخورد کرده بودند و راننده خودرو پرشیا که یک آقای میانسال بود مصدومیتی نداشت و از خودرو خارج شده بود و وضعیت عمومی خوبی داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد:، اما در داخل یکی از خودرو‌های پراید ۷ نفر شامل ۴ خانم، یک دختر خانم جوان حدوداً ۱۳ ساله و ۲ پسر ۳ ساله و ۶ ساله حضور داشتند، که پیش از رسیدن آتش نشان‌ها از خودرو خارج شده بودند، که همه دچار آسیب دیدگی جزئی و مصدومیت شده بودند.

ملکی گفت: راننده پراید دیگر به دلیل نامشخصی محل حادثه را ترک کرده بود و در پی این حادثه ترافیک سنگین ایجاد شده بود، اتش نشانان ایمن سازی‌های لازم را انجام داده و مصدومین را به عوامل اورژانس تحویل دادند و با حضور عوامل پلیس راهور خودرو‌ها به محل امنی منتقل و معبر بازگشایی شد و عملیات در ساعت ۱۹:۳۵ باز شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد