آتش‌سوزی در شهرک صنعتی جی با ۱۳ مصدوم

کد خبر: 907626

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از وقوع یک مورد حریق در یک کارخانه جاروبرقی‌سازی واقع در شهرک صنعتی جی خیابان اول خبر داد.

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی جی با ۱۳ مصدوم

خبرگزاری فارس:غفور راستین امروز از وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت ۷:۴۶ صبح امروز خبر داد و اظهار کرد: این حریق در یک کارخانه جاروبرقی‌سازی واقع در شهرک صنعتی جی خیابان اول رخ داده بود که ۳ آمبولانس جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به مصدوم شدن ۱۳ نفر از پرسنل آتش‌نشانی در این حادثه افزود: یک نفر از پرسنل آتش‌نشانی که مردی ۴۵ ساله بود با وسیله شخصی به بیمارستان فارابی منتقل شد.

وی از درمان سرپایی ۸ نفر دیگر از پرسنل آتش‌نشانی در سنین ۲۰ تا ۴۰ سال نیز سخن گفت و ادامه داد: یک نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی که مردی ۲۷ ساله بود به بیمارستان الزهرا (س) انتقال داده شد و ۳ نفر دیگر از نیرو‌های آتش‌نشانی هم که در سنین ۲۷، ۴۸ و ۵۰ سال بودند به بیمارستان فارابی منتقل شدند؛ این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به اتمام رسید.

راستین همچنین از وقوع یک مورد مسمومیت کربن مونوکسید توسط روشن کردن ذغال در خیابان امام رضا فلکه امام جواد در صبح امروز خبر داد که ۷ مصدوم آن که ۲ مرد، ۴ زن و یک کودک بودند توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان اشرفی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: شب گذشته نیز یک مورد مسمومیت با گاز کربن مونوکسید بعد از شهرک آزمایش تالار فرمانیه گزارش داده شده بود که ۳ مصدوم آن که یک مرد ۵۱ ساله، یک زن ۵۵ ساله و یک کودک ۹ ساله بودند به بیمارستان محمدرسول الله انتقال داده شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد