آخرین وضعیت مصدومان سانحه کارخانه صباباتری

کد خبر: 883340

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری‌شدن ۲ نفر از مصدومان سانحه روز گذشته واحد صنعتی صباباتری آرادان در بیمارستان کوثر سمنان خبر داد و گفت: ۲۰ نفر از مصدومان دیگر این سانحه در بیمارستان گرمسار بستری شدند که تاکنون ۲ نفر از آن‌ها نیز ترخیص شدند.

آخرین وضعیت مصدومان سانحه کارخانه صباباتری

خبرگزاری ایسنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری‌شدن ۲ نفر از مصدومان سانحه روز گذشته واحد صنعتی صباباتری آرادان در بیمارستان کوثر سمنان خبر داد و گفت: ۲۰ نفر از مصدومان دیگر این سانحه در بیمارستان گرمسار بستری شدند که تاکنون ۲ نفر از آن‌ها نیز ترخیص شدند.

دکتر نوید دانایی اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی کارخانه صبا باطری شهرستان آرادان ۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک هلیکوپر آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صحنه حادثه اعزام شدند. اولین آمبولانس ۳ دقیقه پس از زمان اطلاع بروز سانحه به محل حادثه رسید و اقدامات اولیه درمان را آغاز کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: ظرف مدت زمان ۳۰ دقیقه این عملیات با اعزام حادثه دیدگان به مراکز درمانی به پایان رسید.

دانایی ادامه داد: در این حادثه ۲۲ نفر مصدوم شدند که ۲۰ نفر از حادثه دیدگان این واحد صنعتی به بیمارستان معتمدی گرمسار اعزام و ۲ نفر از حادثه دیدگان توسط هلیکوپتر آمبولانس این دانشگاه به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان جهت اقدامات درمانی منتقل شدند. پس از انجام مراحل درمانی دو نفر از حادثه‌دیدگان ترخیص شدند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات به موقع مدیر و کارکنان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی دانشگاه گفت: از مجموع ۱۱ آمبولانس اعزامی به این واحد صنعتی سانحه دیده، دو دستگاه متعلق به هلال احمر بوده است. انتهای پیام

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد