مستندسازان سیما در خاک کره شمالی

کد خبر: 733084

همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امشب به برنامه نگاه یک می آید. مجموعه مستند «کره شمالی» با هدف آشنایی با زندگی و فرهنگ مردم کره شمالی در مراحل پایانی تدوین خود قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: وجوه مختلف امنیت در نظام اسلامی، نقش و جایگاه پلیس در فضای مجازی، برنامه های نیروی انتظامی برای امنیت مرزها، نقش پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و بررسی عملکرد راهنمایی و رانندگی ناجا از مهمترین محورهای گفتگوی امشب سردار حسین اشتری با مردم خواهد بود. برنامه نگاه یک به تهیه کنندگی حسن نهضت، کاری از گروه سیاسی شبکه یک است که امشب حوالی ساعت 23:15 با اجرای مهدی مهدی قلی پخش می شود.

مجموعه مستند «کره شمالی» روی میز تدوین

مجموعه مستند «کره شمالی» با هدف آشنایی با زندگی و فرهنگ مردم کره شمالی و انعکاس واقعیت های موجود در این کشور با همکاری مشترک سه شبکه برون مرزی پرس تی وی، هیسپان تی وی و العالم در حال تولید است. این مستند حاصل سفر گروهی هفت نفر از مستندسازان و خبرنگاران شبکه‌های برون‌مرزی به کره شمالی است که با توجه به محدودیت‌های سفر و کار رسانه‌ای در باره این کشور، انتظار می‌رود با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شود. حضور یک گروه خبری با این تعداد در کشور کره شمالی بی سابقه بوده است.

هدف اصلی تولید مستند «کره شمالی» انعکاس واقعیت­های موجود در کره شمالی و شفاف­سازی اطلاعات اغراق­آمیزی که رسانه­های بین­المللی از این کشور است. این گروه هفت نفره موفق شدند از مراکز مختلف این کشور از جمله مراکز نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بازدید کنند و به تهیه گزارش­های مختلف از مسئولان و مردم این کشور بپردازند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد