دستگیری ۱۴ نفر در نزاع فامیلی در یک روستا

کد خبر: 711962

جانشین انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در روستای جوب گوهر این شهرستان گفت:۱۴ نفر از عوامل این نزاع بازداشت شدند.

رکنا: جانشین انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در روستای جوب گوهر این شهرستان گفت:۱۴ نفر از عوامل این نزاع بازداشت شدند.
سرهنگ نوروز شریعتی گفت:ظهر امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با پلیس مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در روستای جوب گوهر علیا شهرستان ایوان بلافاصله ماموران به محل در گیری اعزام و عاملان اصلی این نزاع جمعی به تعداد ۱۴ نفر دستگیر شدند.
وی افزود: در این نزاع ۴ نفر از منازعین مصدوم که به مراکز درمانی اعزام که به صورت سرپایی مداوا و ترخیص و حال عمومی آنها خوب گزارش گردیده است. جانشین انتظامی شهرستان ایوان خاطر نشان کرد:این درگیری به دنبال اختلاف قبلی طرفین دعوا در خصوص ایجاد مزاحمت توسط خودرو و استفاده از افشانه بوده که در این زمینه پرونده در حال رسیدگی بوده است. سرهنگ شریعتی تصریح کرد طرفین نزاع باهم نسبت فامیلی و همسایه می باشند و اکنون آرامش در روستا برقرار می باشد. جانشین انتظامی شهرستان ایوان گفت:در این زمینه پرونده ای تدوین و تحویل دادسرا گردید و دادستانی دستور بازداشت منازعین را صادر واکنون کلیه دستگیر شده گان بازداشت می باشند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد