مراسم عروسی در ویرانی ضاحیه/عکس

کد خبر: 281258

یک زوج لبنانی در ابتکاری جالب با برپایی مراسم عروسی خود در محل ویرانی‌های این حادثه تروریستی شعار لبیک یا نصرالله سر دادند.

مراسم عروسی در ویرانی ضاحیه/عکس
یک زوج لبنانی با برپایی مراسم عروسی خود در محل انفجار تروریستی لبنان، حمایت همه‌جانبه مردم ضاحیه از سیدحسن نصرالله را اعلام کردند. به گزارش المنار، یک زوج لبنانی در ابتکاری جالب با برپایی مراسم عروسی خود در محل ویرانی‌های این حادثه تروریستی شعار لبیک یا نصرالله سر دادند. به نوشته المنار "علی علاء‌الدین" و "فاطمة عجروش" این زوج لبنانی بودند که مراسم ازدواج خود را در ویرانی‌های الرویس برگزار کردند تا تاکید کنند که زندگی در میان ویرانی‌ها در ضاحیه ادامه دارد، آنها به همراه دیگر شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای لبیک یا نصرالله سر دادند تا حمایت همه جانبه خود از مقاومت را به گوش عاملان اقدام تروریستی اخیر در لبنان برسانند.
در انفجار تروریستی که روز پنج‌شنبه در منطقه الرویس واقع در ضاحیه جنوبی بیروت و نزدیک مجتمع سید الشهدا انجام شد، تاکنون سی نفر کشته و 336 نفر زخمی شده‌اند، یک گروهک تروریستی ناشناس از تکفیری‌های لبنان مسئولیت این انفجار را برعهده گرفته است. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی جمعه خود مظنون اصلی این انفجار را تروریست‌های تکفیری دانست و تاکید کرد که حزب‌الله در جبهه جدید خود بر این تروریست‌ها نیز پیروز خواهد شد. از سوی دیگر دیروز یک خودروی حاوی مقادیر زیادی مواد منفجره در مسیر عمومی در نزدیکی شهرداری منطقه الناعمه در حالی که پارک شده بود، توقیف شد. این خودرو حامل 5 صندوق تی ان تی و مقادیر زیادی از ماده انفجاری نیترات بوده است، جمع مواد منفجره جاسازی شده در این خودرو 250 کیلوگرم بوده، اما این مواد آماده انفجار نبوده‌اند. شبکه ام تی وی لبنان به نقل از مدیریت امنیت عمومی در این کشور اعلام کرد که یک شبکه 4 نفره را در ارتباط با خودروهای بمب گذاری شده در لبنان بازداشت کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد