گرد و غبار به کرمان هم رسید+عکس

کد خبر: 194143

گرد و غبار شدید از دقایق ابتدایی صبح امروز یکشنبه مناطق مختلف استان کرمان را در برگرفته است شدت طوفان به حدی است که زندگی عادی در شهر کرمان هم اکنون مختل شده است در کنار وزش باد شدید در شهر کرمان گرد و غبار شدید نیز شهر را در برگرفته است و میزان دید به شدت کاهش یافته است.

گرد و غبار به کرمان هم رسید+عکس
مهر: تند باد و گرد و غبار شدید شهر کرمان را فرا گرفته است شدت طوفان در کرمان به حدی است که موجب کاهش دید افقی، قطعی مناطق گسترده ای از برق شهر کرمان، قطعی درختان و اخلال در زندگی عادی مردم و گردشگران حاضر در این شهر تاریخی شده است. گرد و غبار شدید از دقایق ابتدایی صبح امروز یکشنبه مناطق مختلف استان کرمان را در برگرفته است شدت طوفان به حدی است که زندگی عادی در شهر کرمان هم اکنون مختل شده است در کنار وزش باد شدید در شهر کرمان گرد و غبار شدید نیز شهر را در برگرفته است و میزان دید به شدت کاهش یافته است. به دلیل وزش باد تعدادی از درختان سطح شهر به خصوص درختان نارون شکسته اند که در برخی موارد خودروهای زیر این درختان گرفتار شده اند، وزش باد شدید همچنین موجب قطعی برق بخشهایی از شهر کرمان به خصوص در مراکز تجاری و بازار قدیم شهر شد که این امر روند عادی خرید شب عید در کرمان را مختل کرده است بطوریکه به دلیل قطع برق مراکز خرید از ورود خریداران به دلیل قطع برق جلوگیری می کردند. این درحالی است که دقایقی قبل برق شهر بار دیگر وصل شده است. تاکنون محیط زیست در خصوص میزان آلایندگی هوای شهر کرمان گزارشی منتشر نکرده است اما منابع پزشکی خصوصی به دلیل شدت گرد و غبار در هوا از افراد سالخورده و کودکان خواسته اند تا پایان وضعیت موجود از منازل خارج نشوند و مردم عادی نیز از انجام کارهای سنگین خودداری کنند.
همچنین رفت و آمد در جاده های منتهی به استان کرمان به کندی انجام می شود و پلیس راه از رانندگان خواسته است در اولین شهر تا پایان طوفان امروز توقف کنند.
وضعیت طوفان به خصوص در محور کرمان به یزد و کرمان به زاهدان بسیار شدید گزارش شده است بطوریکه میزان دید به حداقل ممکن کاهش یافته است. این درحالی است که هواشناسی کرمان نیز از فروکش طوفان طی ساعتهای آتی و همچنین کاهش 4 تا 9 درجه ای میزان دما گزارش داده است. بنا به اعلام اداره کل هواشناسی کرمان طوفان شدید کرمان ساعات ابتدایی امشب پایان می یابد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد