کشف 2 جسد دیگر از شناور کوشا

کد خبر: 166924

اجساد 2 نفر دیگر از غرق شدگان این کشتی پیدا شده و به بیرون از دریا آورده شده است، اما هنوز از سرنوشت نفر دیگر اطلاعی در دست نیست.

مهر: مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از یافتن 2 جسد دیگر از شناور کوشا یک خبر داد و گفت: با پیدا شدن اجساد 8 نفر، هم اکنون تعداد مفقودین به 5 نفر کاهش یافته است.

محمدرضا قادری درباره آخرین وضعیت مفقودین شناور کوشا یک، اظهار داشت: اجساد 2 نفر دیگر از غرق شدگان این کشتی پیدا شده و به بیرون از دریا آورده شده است، اما هنوز از سرنوشت نفر دیگر اطلاعی در دست نیست.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به 6 نفر محبوس در اتاق فشار شناور کوشا یک، بیان کرد: با بیرون آوردن 6 نفر محبوس در اتاق فشار و یافتن جسد 2 نفر دیگر، هم اکنون 5 نفر از افرادی که در این شناور بودند از مفقودین به شمار می روند.

وی افزود: در حال حاضر غواصان در حال گشت زنی تمام قسمت های شناور هستند تا اجساد این افراد را هم بیابند ضمن آنکه احتمال وجود جسد های این افراد در دیگر نقاط هم می رود. به همین منظور بالگردها در اطراف این منطقه مشغول گشت زنی هستند.

قادری با اشاره به اینکه تیم رسیدگی به سوانح دریایی سازمان مشغول مصاحبه با فرمانده و دیگر افراد حاضر در شناور کوشا یک است، بیان کرد: تمامی عوامل مانند مسیر تردد، آخرین وضیعت شناور قبل از سانحه از مواردی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: پس از بررسی این عوامل و گفتگو با افراد حاضر در شناور، علت بروز این سانحه مشخص می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد