سرقت متفاوت عروس و مادرشوهر

کد خبر: 1315037

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ عضو یک خانواده خبر داد و گفت: این خانواده به اتهام سرقت از یک واحد صنفی بازداشت شدند.

سرقت متفاوت عروس و مادرشوهر

سرهنگ حسین مافی گفت: پیرو گزارش سرقت از یک مغازه مس فروشی، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفت.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با مراجعه مأموران کلانتری به محل مغازه و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد که سارقان ۲ زن هستند که به محل مغازه مراجعه و یک نفر از آنها مغازه دار را سرگرم و نفر دیگر اقدام به سرقت اموال ارزشمند از جنس مس می‌کند که بلافاصله پس از سرقت از مغازه خارج شده و با خودرویی که متعلق به پدر خانواده بوده، از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه مأموران با استفاده از شیوه‌ای نوین پلیسی و کشف جرم مخفیگاه اعضای این باند را در محدوده همین سرکلانتری شناسایی کردند ادامه داد: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و هر ۲ را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مافی اظهار کرد: در بازرسی اولیه از محل مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه با ارزش حدودی ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد و متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد از این مغازه و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و اظهار داشتند که تا کنون حدود چهار میلیارد ریال از مغازه مذکور سرقت انجام داده‌اند و این اجناس را به مالخر خود فروخته‌اند.

سرهنگ حسین مافی در پایان به شهروندان مخصوصاً کسبه محترم توصیه نمود: حتماً در اماکن از دوربین‌های مداربسته استفاده کنند تا در صورت وقوع هرگونه سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان با سرعت بیشتری انجام پذیرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد