ترافیک پرحجم و سنگین در محور هراز و فیروزکوه

کد خبر: 1174966

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه هستیم و عبور و مرور در محور امام رضا(ع) روان و عادی در جریان است.

 ترافیک پرحجم و سنگین در محور هراز و فیروزکوه

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین اما درجریان است و خودروها به کندی اما بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند و عبور از لاین مخالف روان درجریان است.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور و بدون ترافیک‌های سنگین درحال عبور از این محور هستند.

کهریزی ادامه داد: در پایان هفته‌ و روزهای تعطیل شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه مانند جاجرود، بومهن، گیلاوند، و غیره زیر بار ترافیک‌های سنگین و پس زدگی بار ترافیکی میرود و توصیه اکید داریم هموطنان مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار بدهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در جریان است و هم وطنان به سهولت درحال عبور از این محورها هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، عنوان کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد