هدیه خاص برای تولد همسر

کد خبر: 1107615
هدیه خاص برای تولد همسر

 

هدیه خاص برای تولد همسر

افراد خاصی در اطراف ما وجود دارند که وجود آن‌ها باعث دلگرمی‌مان می‌شود. این افراد می‌توانند پدر، مادر، برادر، خواهر و یا دوست‌مان باشند. اما در این بین نقش همسر پر رنگ‌تر از سایر اعضای خانواده است و مسلما ما باید به شکل متفاوتی از زحمات آن‌ها قدردانی کنیم. آن‌ها نقش مهمی در زندگی ما دارند و هر کدام به نوبه خود چه مرد باشند و چه زن، برای داشتن یک زندگی آرام و بدون دغدغه تلاش می‌کنند. یکی از بهترین بهانه‌ها برای تشکر و قدردانی از همسرتان، خرید یک هدیه خاص برای تولد اوست. روزی که قدم به این دنیا گذاشته‌اند، مسلما این روز برای همه اهمیت دارد و از اینکه در این روز مورد توجه قرار گیریم، لذت می‌بریم.

معمولا همه دوست دارند که هدیه تولد برای همسر، فوق‌العاده خاص و متفاوت باشد. البته اینگونه برداشت نکنید که حتما باید هدیه گران‌قیمت و مجلل برای همسرتان خریداری کنید تا خاص و متفاوت جلوه کند. قرار نیست کادویی را در نظر بگیرید که تنها به خاطر گران و لوکس بودن به او تقدیم کنید. کادویی خاص، کادویی است که همسر شما بتواند از آن استفاده کند و مطابق با سلیقه او باشد. پس اصلا خود را از موهبت هدیه دادن به خاطر اینکه هدیه حتما باید گران باشد، محروم نکنید.

خرید هدایای خاص برای خانم‌ها به مناسبت تولد به مراتب آسان‌تر از آقایان است و گزینه‌های بیشتری وجود دارد. اما کافیست که خانم‌ها هم کمی بیشتر جست‌وجو کنند تا بتوانند خاص‌ترین هدیه را به همسرشان در روز تولد تقدیم کنند. حواستان باشد که تنها به بعد مادی هدیه توجه نکنید. اثراتی که در پشت پرده آن نهفته است، بسیار بیشتر از ارزش مادی کادویی تولد است. این سنت قدیمی به بهبود روابط بین زن و شوهر کمک می‌کند و باعث می‌شود تا عشق و محبت آن‌ها به یکدیگر بیشتر شود.

برای افرادی که به دنبال خرید هدیه خاص برای تولد همسر هستند، ایده‌ها و پیشنهاداتی را مهیا کرده‌ایم. ایده‌هایی که می‌تواند بهترین انتخاب برای کادویی تولد باشد.

پک هدیه

پک‌های هدیه جز کادویی‌های خاص و متفاوتی هستند که می‌تواند حسابی همسرتان را خوشحال کند. این پک‌ها در دو دسته ویژه خانم‌ها و آقایان و مناسب تولد عرضه می‌شوند. برای خانم‌ها می‌توانید پک‌های هدیه ویژه تولد که شامل لیوان ماگ سرامیکی، شاخه گل مصنوعی به همراه یک جعبه قلبی پر از شکلات‌های اسمارتیز رنگارنگ باشد را انتخاب کنید. اگر همسر شما به نوشیدن قهوه علاقه‌مند است، می‌توانید پک هدیه متفاوتی که در آن قهوه‌ساز فرنچ پرس به همراه ماگ سرامیکی و یک قوطی اسمارتیز قرار داده شده را سفارش دهید.

به هر حال پک‌های هدیه جز هدایای خاص و البته متنوع محسوب می‌شوند. یعنی کافیست که شما تصمیم بگیرید برای روز تولد همسرتان به او یک پک هدیه کادو دهید، به راحتی چندین مورد از آن را می‌توانید انتخاب کنید. معمولا آن‌ها بسته‌بندی زیبا و متفاوتی هم دارند. یعنی ایده پک هدیه برای تولد همسر، کمک می‌کند تا شما دیگر دغدغه کادوپیچ و بسته‌بندی مناسب را هم نداشته باشید و به آسانی مجموعه‌ای از کالاهای خاص را تقدیم همسرتان کنید.

 

65

ست کادویی

کمی صبور باشید و به ایده دوم ما هم فکر کنید. یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌تواند یک هدیه خاص برای تولد همسر باشد، ست کادویی است. ست‌های کادویی نیز جز هدایای فوق‌العاده خاص و منحصر به فرد هستند. کالاها و اقلام قرار داده شده در این ست‌ها با توجه به جنسیت متفاوت است.

 از نکات جالب توجه ست‌های کادویی چیده شدن محصولات مورد نیاز خانم‌ها و آقایان در یک بسته‌بندی زیباست. در ست کادویی ویژه آقایان معمولا اقلامی مثل کمربند و کیف پول و یا محصولات بهداشتی قرار داده می‌شود. ست هدیه مخصوص خانم‌ها هم مجموعه‌ای از کالاهای مورد نیاز آن‌هاست.

اگر بخواهیم مزایای خرید یک ست کادویی برای تولد همسر را بیان کنیم، باید بگوییم که شما با انتخاب هوشمندانه این دست از محصولات با یک تیر چندین نشان زده‌اید. یعنی علاوه بر آنکه یک هدیه متفاوت و خاص را به آن‌ها بخشیده‌اید، بلکه مجموعه‌ای از محصولات مورد نیاز روزانه را به آن‌ها هدیه داده‌اید که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. همیشه توجه به این نکته مهم است که هدیه علاوه بر خاص بودن باید کاربردی هم باشد.

فندک و پیپ

ممکن است با دیدن این ایده ما کمی متعجب شوید، قرار نیست همسر شما حتما از دخانیات استفاده کند تا نیاز به فندک و پیپ داشته باشد. این هدیه را بیشتر برای آقایان پیشنهاد می‌کنیم، به ویژه خانم‌های محترمی که دوست دارند یک خاص برای تولد همسر خود در نظر بگیرند. اگر همسر شما جز افرادیست که به دکور و یا کلکسیون کردن علاقه‌مند است، می‌توانید به او یک فندک و یا پیپ هدیه کنید.

 پیپ با توجه به طراحی متفاوتی که دارد می‌توانند یک دکوری جذاب باشد. برخی از آقایان هم از اینکه کلکسیونی از فندک‌های رنگارنگ داشته باشند، لذت می‌برند. بنابراین فندک ایده جذاب و خاصی برای کادویی تولد آقایان است.

محصولات مراقبت از پوست

پیشنهاد بعدی ما به افرادی که به دنبال خرید هدیه خاص برای تولد همسر هستند، محصولات مراقبت از پوست است. ایده‌ای که کمتر به آن توجه شده است. اگر سلامتی پوست همسرتان برای شما اهمیت دارد، در خرید این هدیه متفاوت تردید نکنید. استفاده از این محصولات به جوان‌سازی پوست همسرتان کمک می‌کند. از آنجایی هم که پوست صورت همواره در معرض آلودگی‌های محیطی و نور آفتاب قرار می‌گیرد، ممکن است به مرور زمان شادابی و طراوت پوست از بین برود. بنابراین افرادی که این ایده کاربردی را در نظر می‌گیرند، علاوه بر آنکه یک کادویی متفاوت و غیر تکراری به همسر خود هدیه کرده‌اند، بلکه به او ثابت می‌کنند سلامت پوست او فوق‌العاده برای‌شان اهمیت دارد. معمولا همه از داشتن پوست درخشان و صاف و جوان لذت می‌بریم. چه بهانه‌ای بهتر از روز تولد که همسر شما یک مدل از محصولات مراقبت از پوست را از شما هدیه بگیرد.

این محصولات شامل فیس براش، میکرودرم، ماساژور و اتو صورت است. برای مثال فیس براش کمک می‌کند تا سلول‌های مرده پوست صورت سریع‌تر لایه‌برداری شوند و به سلول‌های سالم آسیب نرسانند. علاوه بر آن هرگونه چربی اضافی که باعث مسدود شدن منفاذ باز پوست می‌شوند را از بین می‌برند. یک هدیه مناسبتی و البته خاص مثل اتوی صورت می‌تواند به طراوت بخشیدن پوست همسرتان کمک کند. اتوی صورت دستگاهیست که باعث گردش خون و تقویت عضلات پوست صورت می‌شوند و به مرور زمان خطوط و چین و چروک را بهبود می‌بخشند. پس از آن ماساژور صورت هم به سلامت پوست همسرتان کمک می‌کند و باعث آرام شدن عضلات صورت او می‌شوند.

این گروه از هدایا را هم برای آقایان مناسب است و هم برای خانم‌ها و محدود به گروه خاصی نیست. این روزها همه دوست دارند زیبا و جوان به نظر برسند. چه کادویی بهتر از محصولات مراقبت از پوست آن هم برای عزیزترین شخص زندگی شما.

ماگ

لیوان‌های متفاوت ماگ را هم می‌توانید به گروه هدایای خاص و ویژه تولد همسر اضافه کنید. به ویژه افرادی که به دنبال خرید اینترنتی هدیه ارزان هستند. ماگ یک لیوان متفاوت است که اغلب برای سرو نوشیدنی‌های گرم و سرد مورد استفاده می‌گیرد. معمولا لیوان ماگ از جنس سرامیک، چوب، استیل و شیشه ساخته می‌شود. اما ماگ سرامیکی به خاطر دوام بالایی که در برابر حرارت دارد، طرفداران بیشتری پیدا کرده است. با توجه به اینکه یک محصول فوق‌العاده کاربردیست، قیمت ارزانی هم دارد.

شاید برخی ماگ را یک هدیه ساده و معمولی بدانند. اما جالب است بدانید که همیشه افراد از دریافت هدایایی که می‌توانند استفاده کنند، بیشتر استقبال خواهند کرد. همسر شما از این لیوان می‌تواند در طول روز و محل کار استفاده کند. علاوه بر آن، بیشتر مردم دوست دارند که یک لیوان شخصی و مخصوص داشته باشند.

 

66

ساعت هوشمند

ایده‌ای که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، اما می‌تواند یک هدیه خاص برای تولد همسر باشد. البته پیش از انتخاب نهایی آن کمی درباره فواید استفاده از ساعت هوشمند بدانید. ساعت هوشمند یک ساعت مچی دارای صفحه نمایش لمسی است که میتواند از طریق بلوتوث یا وای فای به تلفن همراه متصل شود. بنابراین کارایی بیشتر از یک ساعت معمولی دارند و عملکردهایی شبیه به یک گوشی هوشمند ارائه می‌دهد.

همسر شما جز افرادیست که همواره برنامه‌های ورزش و تناسب اندام را دنبال می‌کند؟! پس یک ساعت موچی هوشمند مجهز به گام‌شمار و قدم‌سنج یک هدیه مناسب برای تولد اوست. علاوه بر آن مناسب افرادیست که به دلیل مشغله کاری بالا نمی‌توانند مداوم پیام‌های دریافتی خود را چک کنند. برای چنین افرادی هم ساعت مچی هوشمند می‌تواند یک هدیه مناسب و کاربردی باشد. خوبی هدیه دادن ساعت هوشمند به همسرتان این است که او می‌تواند به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها حتی در حال حرکت دسترسی داشته باشد.

عطر و ادکلن

گاهی برای انتخاب یک هدیه خاص برای تولد همسر باید به سراغ گزینه‌های به ظاهر تکراری و کلیشه‌ای بروید. عطرها با توجه به اینکه با حس بویایی افراد در ارتباط هستند، یک گزینه عالی برای ابراز علاقه به همسرتان محسوب می‌شوند. عطر و ادکلن را باید جز هدایای خاص و البته فوق‌العاده کاربردی بدانید. بیشتر خانم‌ها و آقایان نیاز دارند که حداقل یک یا دو مورد خوشبوکننده‌ روی میز آرایش خود داشته باشند، چقدر خوب است که آن‌ها را به عنوان هدیه روز تولد از سمت شما دریافت کنند.

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد