انور قرقاش: قطر برای حل بحران درب ریاض را بزند

کد خبر: 734730

وزیر مشاور در امور خارجه امارات اعلام کرد که بحران قطر بحران روابط عمومی نیست بلکه در نتیجه سیاستی است که از سال ۱۹۹۵ میلادی تقویت شده و در حمایت از تروریسم و افراط‌گرایی است.

خبرگزاری ایسنا: انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات خاطرنشان کرد که اقدام قطر برای افتتاح حساب کاربری انگلیسی در توییتر و درخواست برای تحریم امارات هیچ سودی در حل بحرانش ندارد.

وی خواستار اتخاذ تلاش‌ها در راستای تغییر رویکرد قطر در حمایت از "افراط‌گری و تروریسم" شد.

قرقاش در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: بحران کنونی، بحران روابط عمومی نیست و ابوظبی و امارات آن را به وجود نیاورده‌اند بلکه این بحران در نتیجه سیاست حمایت از تروریسم و افراط گری است که از سال ۱۹۹۵ میلادی قطر در پیش گرفته و در راستای آزار همسایگان خود بوده لذا تجدیدنظر در این سیاست ضروری است.

وزیر دولت امارات در امور خارجه تصریح کرد: افتتاح حساب کاربری انگلیسی علیه امارات در توییتر تنها تلاش‌ها و بودجه را از بین برده و بدون بررسی واقعی درها بسته باقی خواهند ماند.

وی همچنین اظهار داشت: پس از شکست قطر در حل بحران از طریق رسانه‌ها و بین‌المللی کردن بحران بهتر است درب ریاض را بزند در این صورت راه حلی خواهد یافت و نباید عناد و سرکشی یک طرف باعث چنین وضعیتی شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد