پاسخ مقاومت لبنان به تجاوزات مکرر صهیونیست ها/حزب الله: پایگاه رامات دیوید را با دهها موشک هدف قرار دادیم

کد خبر: 1316377

مقاومت اسلامی لبنان با صدوربیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم استوار و ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و نیز در پاسخ به تجاوزات مکرر اسرائیل که مناطق مختلف لبنان را هدف قرار داد که منجر به شهادت بسیاری از غیرنظامیان شد ، مقاومت لبنان روز یکشنبه مورخ 22/9/2024 پایگاه و فرودگاه رامات دیوید را با ده ها فروند موشک فادی 1 و فادی 2 هدف قرار داد.

پاسخ مقاومت لبنان به تجاوزات مکرر صهیونیست ها/حزب الله: پایگاه رامات دیوید را با دهها موشک هدف قرار دادیم

حزب الله لبنان اعلام کرد که در پاسخ به تجاوزات مکرر صهیونیست ها با شلیک دهها فروند پایگاه نیروی هوایی و فرودگاه رامات در اراضی اشغالی را با دهها موشک هدف قرار داده است.

به گزارش تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم استوار و ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و نیز در پاسخ به تجاوزات مکرر اسرائیل که مناطق مختلف لبنان را هدف قرار داد که منجر به شهادت بسیاری از غیرنظامیان شد ، مقاومت لبنان روز یکشنبه مورخ 22/9/2024 پایگاه و فرودگاه رامات دیوید را با ده ها فروند موشک فادی 1 و فادی 2 هدف قرار داد.

سانسور رسانه‌های صهیونیست از جزئیات حملات موشکی حزب الله

رسانه‌های صهیونیستی به ممنوعیت شدید این رژیم در اعلام جزئیات حمله تلافی جویانه حزب الله اذعان کرده  و تاکید کردند: سانسور نظامی انتشار جزئیات حمله موشکی حزب الله به شمال را ممنوع می‌کند.

واکنش اولیه رسانه‌ صهیونیست به عملیات انتقام جویانه حزب الله

خبرنگار رادیو ارتش اسرائیل در واکنش به پاسخ مقاومت لبنان به تجاوزات مکرر صهیونیست ها که در آن پایگاه هوایی و فرودگاه نظامی رامات را با دهها موشک هدف قرار داد گفت: به عنوان یادآوری، چهارشنبه گذشته، یوآو گالانت، وزیر جنگ از پایگاه رامات دیوید بازدید کرد و در آنجا عکس گرفت و " آغاز مرحله جدیدی در جنگ" را اعلام کرد، به نظر می رسد حزب الله در تلاش برای رساندن پیام، هدفی را که زد به خوبی انتخاب کرده است.

کانال 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که هنوز مشخص نیست که این حمله موشکی پاسخ  حزب‌الله است یا تازه آغاز کار است.

این شبکه افزود: درک این نکته بسیار مهم است که حزب‌الله اماکن نظامی را هدف قرار می‌دهد، نه غیرنظامی و نمی‌خواهد قواعد (جنگ )‌ را زیر پا بگذارد.

منابع میدانی: برای اولین بار از موشک های فادی 1 و فادی 2  استفاده شده است

شبکه خبری المیادین جزئیاتی از موشک فادی 1 و 2 که در حملات انتقام جویانه امشب حزب الله استفاده شده منتشر کرد.

منابع میدانی به المیادین گفتند: موشک فادی 1 با کالیبر 220 میلی متر و برد 80 کیلومتر است.

به گفته این منابع، موشک فادی 2  با کالیبر 302 ، 105 کیلومتر برد دارد.

المیادین گزارش داد که موشک‌های پرتاب شده برای اولین بار از 8 اکتبر استفاده شده است.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد